Colt v úvodu svého čtvrtého roku na trhu potvrzuje svůj status best-selleru značky Mitsubishi Motors v evropském regionu. Pro nadcházející 62. autosalon ve Frankfurtu byla oznámena další vylepšení.
S 205 561 prodanými vozy (zahrnuje 3-dveřové, 5-dveřové a provedení coupe-cabriolet) v období mezi originálním uvedením na trhu na jaře roku 2004 až do května 2007 – pokrývajíce tak tři po sobě jdoucí fiskální roky – se novému modelu Mitsubishi Colt podařilo úspěšně zakotvit na mnoha velkých evropských trzích, jako Itálie (9 122 prodaných vozů Colt za kalendářní rok 2006 / + 8% na největším evropském trhu vozů B-segmentu) nebo Německo (20 129 prodaných vozů za kalendářní rok 2006, které přinesly podíl v segmentu 3.5%).
Většina těchto prodejů byla realizována u nových zákazníků, jelikož Mitsubishi Motors nemělo v tomto sektoru dříve zastoupení. Tím je výkon modelu Colt (81 504 prodaných vozů za kalendářní rok 2006, nebo-li +12.7%) ještě pozoruhodnější. A tím spíše, že B-segment je jeden z nejnáročnějších v Evropě, zahrnujíce velké hráče s obrovskými rozpočty a snadno podléhající trendům podle uvádění nových modelů.
Dalším svědectvím je, že v jižní Evropě orientované na B-segment zvýšil Colt prodeje ve Španělsku o 24,3% v průběhu kalendářního roku, a to díky 3-dveřové karoserii, která představuje 45% všech prodejů.
Colt představuje téměř 30 % celkových prodejů Mitsubishi Motors Europe. Tento přátelský vůz z pohledu emisí CO2 je základním pilířem pro dealerskou síť, která ke značce přitahuje nové zákazníky (noví zákazníci tvoří 70% podíl – data za rok 2006), a také u značky drží existující zákazníky Mitsubishi, kteří hledají menší vůz jako druhý vůz k jejich stávajícímu Pajeru, L200 nebo vozu Grandis.
Zakládajíce na tomto úspěchu se společnost Mitsubishi Motors rozhodla pro investice z krátkodobého i střednědobého hlediska, aby ke značce přivedla další potenciální zákazníky:
Mitsubishi Colt nyní těží z nabídky polstrování, výbavy, barevných změn:
- nová 15” a 16” litá kola *
- nové metalické barvy (Sparkling Black, Cranberry Red, Glamour Grey)
- nové potahy (černá/červená – pouze pro 3-dveřové provedení, šedá – pouze pro 5-dveřové provedení nebo černá*)
- nové transparentní prvky (šedé namísto modrých)
- nová barva řadicí páky (černá namísto modré)
- automatický světelný senzor a dešťový senzor pro vyšší výbavu
Současně Colt uvede nový evropský akční model, který bude jak ve 3-dveřovém, tak i 5-dveřovém provedení. V duchu sportovní, přesně jak to odpovídá výrobkům Mitsubishi Motors.
Tyto nejnovější limitované verze budou mít:
- černé světlomety
- černé A, B a C sloupky
- zatmavená skla (jenom pro 5-dveřové provedení)
- černé boční prahy a nižší sekce nárazníků (jenom pro 5-dveřové provedení)
- zadní střešní spoiler (jenom pro 3-dveřové provedení)
- nová 16” litá kola
- přední mlhová světla
- dešťový senzor
- automatické rozsvěcení světel
- MP3
- jedinečné polstrování sedadel
- černá přístrojová deska a polstrování vnitřních panelů dveří
- černou kůži potažený volant a hlava řadicí páky
K dispozici ve dvou nových barvách (metalická Cranberry Red a metalická Glamour Grey) stejně tak i v metalické Lunar Silver a kompaktní Porcelaine White. Tyto nové barevné varianty budou nabízeny ve spojení se všemi motory (1,1 / 75 k; 1,3 / 95 k; 1,5/109 k; 1,5 DiD / 95 k), s výjimkou 1.5 Turbo, a ve spojení s oběma převodovkami – manuální a Allshift( automatizovanou převodovkou.
Snahou všech distributorů a dealerů po celé Evropě je vytvořit a nabízet speciální lokální akční model s tím, že se očekává, že tento dosáhne v průměru přes 20 % objemu prodeje vozu Colt.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií