Televizní hvězdy Pat a Mat jsou tvářemi současné reklamní kampaně Nissanu. Na český trh uvádějí řadu užitkových vozidel představených na veletrhu v Hannoveru na podzim loňského roku.
A k jakým změnám došlo v řadě nákladních vozidel?
Úplnou novinkou je Nissan Cabstar poprvé postavený na globální platformě s rámovým podvozkem.
Pokrývá hmotnostní kategorie 3,5 až 4,5 t s třemi délkami rozvorů 250, 290 a 340 cm. Kabina je umístěná přímo nad motorem, což umožňuje maximální využití ložného prostoru. Cabstar tak může nabídnout ve své třídě největší ložnou plochu a nejvyšší užitečnou hmotnost. Kabina je charakteristická velkými prosklenými plochami, je prostornější, s dobře ergonomicky řešeným pracovištěm řidiče a vysokou úrovní komfortu a bezpečnosti. Cabstar pohání 2,5litrový turbodiesel s výkonem 110 nebo 130 k(81 nebo 93 kW) anebo 3litrový o výkonu 150 k (110 kW). Motory využívají technologii vysokotlakého vstřikování common-rail a technologii EGR v kombinaci s oxidačním katalyzátorem.
Nissan Atleon
prošel zásadní omlazující kůrou v roce 2004 a nyní dostal pod kapotu nové motory z produkce Nissan a Cummins. Nejmenším motorem používaným v této řadě je 3litrový motor 150 k pohánějící i Cabstar. Kromě něj jsou k dispozici 4- a 6válcové agregáty s výkonem 140 (103) až 250 k (184 kW). Tyto motory z produkce Cummins používají k dosažení emisních limitů Euro 4 technologie SCR. Podvozky se vyrábějí v hmotnostních třídách 3,5 až 15 t s celkem šesti různými délkami rozvoru od 280 až do 570 cm.
Jak Atleon, tak Cabstar se vyrábějí v Avile nedaleko Madridu, odkud je zásobován celý evropský trh. Nissan staví na spolehlivých vozidlech s nízkými provozními náklady, které podporuje velkorysými záručními podmínkami.
Jakkoli radikálně inovovaná vozidla jsou však pouze částečným předpokladem úspěchu. Neméně důležitá je i fungující servisní a prodejní síť, což si u Nissanu velmi dobře uvědomují. V Nissanu Europe vznikla zcela nová divize užitkových vozidel a celoevropská síť prochází zásadní restrukturalizací. Česká republika je jednou z mála zemí, kde existuje samostatná distribuční síť pro užitková vozidla. V současné době ji tvoří šest dealerů, další jsou v jednání, optimální pokrytí by mělo zajistit zhruba 12 prodejních a servisních center.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií