Dealerská skupina Auto Palace oznámila dosažení rekordního dvoumiliontého zhlédnutí videoobsahu na své internetové televizi Auto Palace TV.
Portál, který je dostupný na doméně Autopalace.tv, provozuje druhá největší automobilová dealerská skupina v ČR od loňského roku a jeho obsah tvoří videa z vlastní produkce. Struktura Auto Palace TV je rozdělena do několika kategorií a zájemci se tak mohou seznámit nejen s nově testovanými vozy z celého portfolia skupiny Auto Palace, ale získat rovněž cenné informace o vybraných ojetých vozech. Samozřejmě nechybí ani poradna pro majitele vozů a stejně tak různá doporučení z oblasti cestování, určená všem motoristům.
Auto Palace TV však poskytuje zajímavé informace také případným zájemcům o zaměstnání v této společnosti, a to formou náborových videí i zajímavými rozhovory se současnými zaměstnanci v různých profesích. Atraktivitě této internetové televize pomáhají také recenze známých osobností, jakou je například automobilový závodník Martin Prokop, matador světových rallye, a především pak několikanásobný účastník legendární soutěže Rallye Dakar, který provádí videoseriálem Světem SUV.
Dosažením rekordních dvou milionů zhlédnutí se Auto Palace TV stává nejsledovanějším televizním kanálem s podobným zaměřením mezi dealerskými skupinami.
“Ve společnosti Auto Palace se budeme i do budoucna hodně věnovat tvorbě vlastního videoobsahu. Vycházíme tak vstříc našim zákazníkům, kteří jsou schopni v dnešní uspěchané době načerpat prostřednictvím videí velké množství informací v relativně krátkém čase. Auto Palace TV nám pomáhá úspěšně budovat povědomí o naší značce u našich cílových skupin. Zároveň slouží naše televize i jako další prodejní kanál, protože u jednotlivých videí se zobrazuje i nabídka testovacích jízd konkrétního vozu,” vysvětlil přínos tohoto projektu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace CZ/SK.
ODKAZ: www.autopalace.tv