Tyto prodejní úspěchy za prvních šest měsíců letošního roku, jež jsou důsledkem obnovy výroby a vůbec nejtěsnějšího partnerství s vlastními i nezávislými distributory v celé historii, silně inspirovaly MME k dalšímu úsilí, které značnou měrou přispěje k překročení obchodního plánu společnosti MMC.
Zlaté hřeby modelové řady:
Tón udávají dva vozy nově uvedené na trh, které jsou předurčeny k obsazení významných pozic v evropských segmentech zaměřených na design vozů:
- nový sportovně užitkový vůz L200 – prodáno již bylo 12 110 kusů, a to ještě před jeho kompletním uvedením na všech trzích (počet velkoobchodních objednávek již o 10 000 kusů přesahuje plánovaný počet), dále je registrováno 2 800 nevyřízených objednávek, a to vše v ještě výnosnější modelové skladbě, než tomu bylo u předchozí generace L200.
- Colt CZC, uvedený na trh v dubnu letošního roku, doplňuje rodinu modelů Colt a slouží značce Mitsubishi co by konkurenceschopné želízko v ohni v módním B-segmentu kategorie vozů coupe-cabriolet. Prvním důkazem prodejního potenciálu je skutečnost, že všech 5 000 vozů dodaných do Německa – což je trh číslo 1 – již bylo rozprodáno do dealerské sítě.
Masivní prodej modelů, tvořících základní kameny modelové řady:
- Colt, nejprodávanější modelová rodina společnosti MME, získal větší stabilitu na trhu segmentu B, v němž zuří divoký boj, a to připsáním 42 550 prodaných vozů (+ 13%).
- Lancer, s 37 307 prodanými kusy (+ 31%) nadále poskytuje společnosti MME jistotu zejména na ruském trhu, avšak nad očekávání dobrých výsledků dosahuje i na mnoha dalších trzích (43 % překročení plávaného celkového prodeje).
K trhům:
Další nárůst v Rusku a na Ukrajině:
- Rusko, nyní stabilní trh společnosti MME číslo 1 (po němž následuje Německo a UK), bylo svědkem zvýšení prodeje o 38 % (34 056 leden-červen 2006 vs. 24 726 leden-červen 2005).
- Ukrajina registrovala impozantní nárůst prodeje z 3 090 na 5 472 kusů (+ 77%), čímž se stala 6. největším trhem společnosti MME a značka Mitsubishi tak na Ukrajině upevnila svou pozici jako značka číslo jedna.
Vynikající výsledky na rozmanitých evropských trzích, jako je například:
- Itálie (trh společnosti MME číslo 4, nárůst 23 %)
- Španělsko (číslo 5, nárůst 5 %)
- Turecko (+ 23%), Norsko (+ 11%) a Maďarsko (+ 82%)
Objem prodeje v Německu byl o 16 % nižší než ve stejném období minulého roku. Toto snížení bylo zapříčiněno ukončením výroby modelů Space Star, Pajero* Classic a Pajero* Pinin, a také přechodem na nový model L200.
V UK klesl objem prodeje o 11 % ve srovnání s obdobím leden-červen 2005, přičemž tento pokles byl zapříčiněn stejnými důvody jako v Německu (ještě nebyla možná plná dodávka modelů L200 a skončila výroba několika dalších modelů). V UK navíc klesl celkový objem prodeje osobních vozů o více než 4% (prvních 6 měsíců 2006 vs. prvních 6 měsíců 2005).
V druhé polovině roku 2006 se společnost MME zaměří na zajištění odpovídajícího objemu prodeje, nikoliv pouze prostřednictvím pevně zavedených výrobků a silných zbraní distributorů, ale také nejdůležitější událostí na sklonku tohoto roku – uvedením modelu Pajero*, po kterém bude následovat uvedení nového modelu Outlander v průběhu prvního čtvrtletí roku 2007.
* Shogun v UK / Montero ve Španělsku
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií