„Zkombinováním čtyřdveřové karoserie s pro Wrangler typickou otevřenou střechou a zcela jedinečnými schopnostmi v terénu, vznikl v modelu Wrangler Unlimited jediný čtyřdveřový kabriolet na trhu,“ říká George Murphy, Senior Vice President – Global Brand Marketing, Chrysler Group. „Wrangler Unlimited dále rozvíjí typické znaky vozů Jeep, kterými jsou svoboda, dobrodružství, schopnosti a nezaměnitelnost, pro další, širší skupiny zákazníků, kteří vždy toužili po modelu Wrangler, avšak potřebovaly také více prostoru a praktičnosti.“
Zcela nový Jeep Wrangler Unlimited má rozvor 2946 mm, což je o 522 mm více než 2424 mm standardního nového modelu Wrangler. Zvětšená délka umožnila zvětšení prostoru pro druhou řadu sedadel, která nyní pojme trojici osob a má více místa jak na šířku, tak na délku. Navíc, Wrangler Unlimited přináší své posádce dvojnásobný prostor pro zavazadla ve srovnání s výchozím modelem.
Jeep Wrangler Unlimited je na trzích mimo severní Ameriku nabízen výhradně s pohonem všech kol. Jeho podvozek s dvojicí tuhých náprav vychází z modelu Wrangler. Nové provedení Wrangler Unlimited disponuje také půlenými vyjímatelnými dveřmi s vně karoserie umístěnými panty, vpřed sklopným čelním sklem a plátěnou střechou.
Nový Jeep Wrangler Unlimited bude nabízen ve třech verzích – Wrangler Unlimited Sport, Sahara a Rubicon s mnoha možnostmi uspořádání střechy, dveří a čelního skla. V nabídce je též devět barevných provedení, stejně tak jako 16-, 17- a 18palcová kola. Vyráběn je v americké továrně společnosti Chrysler Group v Ohiu ve městě Toledo. Automobil vstoupí na trh v první polovině roku 2007.
Nový Jeep Wrangler Unlimited má vpředu do šířky v oblasti ramen o 13 cm více místa a v oblasti pánve 11,7 cm ve srovnání s předchozí generací modelu Wrangler. Ve druhé řadě nabízí pro cestující prostor pro nohy o délce 94,5 cm. Zadní sedadla jsou dělená v poměru 40/60 a sklopná. Nový prostor pro menší předměty pod podlahou zavazadelníku umožní uschovat věci mimo pohledy okolí.
Stejně, jako nový Wrangler, i model Wrangler Unlimited přichází se zcela novou přístrojovou deskou, středovým panelem a výrazně tvarovanými sedadly s vysokými opěradly.
Nová, modulární trojdílná pevná střecha Freedom Top™ nabízí díky vyjímatelným samostatným panelům mnoho možností uspořádání střechy vozu. Dva přední díly nad hlavami cestujících vpředu, stejně tak jako samostatný díl vzadu mohou být nezávisle na sobě a velmi snadno vyjmuty.
Standardní výbavou vozů Jeep Wrangler Unlimited je také skládací střecha Sunrider® umožňující samostatně odklopit pření část, a tím vytvořit dojem střešního okna. Po překlopení přes přední a zadní řadu sedadel vznikne nad hlavami posádky otvor o velikosti 140×152 cm.
Jeep Wrangler může být vybaven elektronicky odpojitelným stabilizátorem přední nápravy ASBS (Active Sway Bar System), který zvětšuje velikost dráhy propružení kol. Jeep Wrangler Sport a Sahara jsou vybaveny druhou generací přiřaditelného pohonu všech kol Comman-Trac( NV241 s dvoustupňovou redukční převodovkou s převodovým poměrem 2,72:1. Na přání je k dispozici zadní diferenciál s omezenou svorností Trac-Lok(, který zvyšuje trakci zejména při snížené trakci například při jízdě v písku, štěrku, sněhu či ledu.
Jeep Wrangler Rubicon je vybaven pohonem všech kol Rock-Trac( NV241 s dvourychlostní redukční převodovkou s převodovým poměrem 4,0:1, stejně tak jako s elektronickými závěry předního i zadního diferenciálu a možností odpojení předního stabilizátoru.
Nový Jeep Wrangler Unlimited nabízí více pohodlí při jízdě na kvalitních silnicích díky zvětšenému rozvoru na 2946 mm, novému, o 100 % tužšímu nosnému rámu, o 50 % tužší karoserii a upraveného pětiprvkového zavěšení náprav. Nové řízení a nově nastavená geometrie zajišťuje přesnější ovládání vozu a zlepšení ovladatelnosti vozu. Použitím pokrokových tlumících materiálů byl snížen hluk pronikající do interiéru o 20 %.
Zcela nový Jeep Wrangler Unlimited je vybaven novým řízením s oběhem kuliček a robustním sloupkem volantu. Pevným spojením řízení s tuhou přední nápravou je zajištěno citlivého ovládání volantu. Pružiny s měkčí charakteristikou přinášejí jemnější a komfortnější jízdu.
Standardní výbavou nového vozu Jeep Wrangler Unlimited je stabilizační systém ESP (Electronic Stability Programm), který řidiči pomáhá udržovat stabilitu vozu zejména v extrémních jízdních situacích na všech druzích povrchu. ESP může pracovat v jednom ze tří režimů: zapnuto, vypnuto a částečně zapnuto.
Poprvé v historii je pro civilní provedení modelu Wrangler Unlimited určen také vznětový motor. Jedná se o čtyřválcovou pohonnou jednotku VM Motori s objemem 2,8 l, přímým vstřikováním common-rail, dvojicí vačkových hřídelí poháněnou řemenem a čtyřmi ventily na válec. Nejvyšší výkon má hodnotu 130 kW (177 k) a točivý moment vrcholí v rozmezí 1800 až 2400 min-1 hodnotou 410 Nm. Litinový blok motorů je otevřený a v jeho spodní části je pro zajištění dostatečné tuhosti vybavena pevným rámem. Vložky válců jsou zalisované. Hliníková hlava motoru má ze strany dvojici sacích kanálů. Jeden je pro plnění vířivou směsí, druhý pro přímé plnění. Elektronika přímého vstřikování common-rail Bosch EDC 16 ovládá též obtokový ventil EGR a turbodmychadlo s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek. Vznětový motor 2,8 l je kombinován buď s přímo řazenou šestistupňovou převodovkou nebo s pětistupňovou automatickou.
Nový zážehový šestiválec 3,8 l je nabízen pro všechny verze vozu Jeep Wrangler Unlimited. Motor s nejvyšším výkonem 153 kW (208 k) a točivým momentem 325 Nm je standardně kombinován s šestistupňovou manuální převodovkou nebo na přání též s automatickou. Nový motor o objemu 3,8 litru dosahuje vyššího výkonu i točivého momentu než jeho předchůdce. Zároveň přináší více točivého momentu nad otáčkami 3400 min-1. Oproti předchůdci byla snížena také spotřeba paliva.
Jeep Wrangler Unlimited je dlouhý bez rezervního kola 4404 mm, šíroký bez zrcátek 1877 mm a vysoký 1800 mm. Rozvor má 2946 mm.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií