Nové produkty a ještě užší partnerství s vlastními i nezávislými importéry přineslo Mitsubishi Motors Europe za prvních šest měsíců dobré prodejní výsledky.
K těmto výsledkům přispěly dva nově uvedené modely:
- nové L200 – již bylo prodáno 12 110 vozů, dokonce ještě dříve, než byl vůz k dispozici na všech evropských trzích (velkoobchodní objednávky jsou 10 000 vozů před plánem), s nahromaděnými 2 800 objednávkami a s dokonce ještě více ziskovým modelovým mixem než u předchozí generace L200;
- v dubnu uvedený Colt CZC završil nabídku rodiny Colt a dal Mitsubishi konkurenta v módním B-segmentu coupe-cabrioletů; prvním znakem prodejního potenciálu tohoto vozu je, že bylo do dealerské sítě prodáno již 5 000 alokovaných vozů v Německu.
a dobré prodeje existujících modelů:
- Colt, nejprodávanější model MME, zlepšil svou pozici v divoce konkurenčním B-segmentu, když dosáhl prodeje 42 550 vozů (+13%);
- Lancer s prodejem 37 307 (+31%) pokračuje velice dobře, zejména na ruském trhu, ale vede si nad očekávání dobře i na mnoha dalších trzích (celkový nárůst o 43%)
Vynikající výsledky z evropských trhů vykázalo Rusko a Ukrajina:
- Rusko, nyní již konsolidované jako trh MME č. 1 (následováno Německem a UK), dosáhlo nárůstu prodeje o 38% (34 056 vozů za leden-červen 2006 vs. 24 726 vozů za leden-červen 2005)
- Ukrajina dosáhla působivého nárůstu s prodejem vyšším o 77%, když prodej zvýšil z 3 090 vozů na 5 472 vozů, čímž se tento trh stal šestým největším trhem MME a značka Mitsubishi dosáhla na ukrajinském trhu první pozice
- Itálie – trh MME č. 4, nárůst o 23%
- Španělsko – trh č. 5, nárůst o 5%
- Turecko +23%
- Norsko +11%
- Maďarsko +82%
- prodeje v Německu jsou o 16% nižší oproti stejnému období loňského roku; tento pokles byl způsoben ukončením prodeje modelů Space Star Pajero Classic a Pajero Pinin i v důsledku přechodu na novou L200
- v UK se prodej snížil o 11% v porovnání k leden-červen 2005; důvody obdobné jako u Německa (nová L200 ještě není dodávána v plném rámci, končí prodej několika modelů); a k tomu ještě na anglickém trhu osobními vozy došlo k poklesu o 4% (porovnání prvních šesti měsíců 2006 vs. 2005)
Ve druhé polovině roku 2006 se Mitsubishi Motors Europe bude snažit o zajištění konzistence ve svých prodejních výsledcích, založených nejenom na dobře zavedených produktech a síle distributorské sítě, ale opřených též o zcela nový model, který bude uveden ke konci roku.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií