Druhý model z kolekce Honda Civic vstupuje na český trh

Čtyřdveřová Honda Civic sedan klade důraz na charakter modelu Civic a přichází s celou řadou technologických a konstrukčních inovací.

Věrnost tradicím

Druhý model z kolekce Honda Civic vstupuje na český trh

Honda Civic vždy nabízela pokročilá řešení s cílem poskytnout zákazníkům výkon a radost z jízdy, úsporný a ekologický provoz a vysokou úroveň bezpečnosti. Průkopnická osmá generace tohoto vozu jde ovšem dále než kterýkoliv jeho předchůdce. Prvním viditelným rozdílem jsou odlišné rozměry modelu Civic sedan – vůz je širší, delší a nižší, což mu dodává dynamický a futuristický vzhled. Nové proporce také přispívají k efektivnějšímu využití prostoru, dobré ovladatelnosti a vynikajícím jízdním vlastnostem.

Výrazná karosérie navazuje na sportovní kořeny značky Honda, charakterizuje ji dynamický profil s výrazně skloněným čelním sklem, což vozidlu umožňuje dosáhnout špičkové aerodynamiky.

Druhý model z kolekce Honda Civic vstupuje na český trh

V moderním, sportovně laděném interiéru dostala přednost originalita a stylovost. Přesto však díky vysoké úrovni ergonomie nabízí interiér Hondy Civic sedan funkčnost a pohodlí. Vzhled a funkčnost interiéru byly navíc vylepšeny použitím dvouzónového přístrojového panelu, lepších sedadel a multifunkční středové konzoly.

Základní parametry

  • 1,8-litrový čtyřválec i-VTEC s pokročilou technologií řízení ventilů
  • Výkon 103 kW (140 k) při 6300 ot./min. a točivý moment 174 Nm při 4300 ot./min.
  • Spotřeba 8,7 / 5,5 / 6,6 l/100 km (město / mimo město / kombinovaná) dle 1999/100/EC (pro vozy s manuální převodovkou)
  • K dispozici pětistupňová automatická převodovka (standardně montována šestistupňová manuální převodovka)

1,8-litrový motor i-VTEC přichází s novou generací technologie i-VTEC, která využívá proměnného časování ventilů ke snížení tlakových ztrát ve prospěch úspory paliva, nižších emisí a vyššího výkonu. Tento motor je významným milníkem v technologii hnacích jednotek a pomáhá 1,8-litrové Hondě Civic dosahovat již při nižších otáčkách výkonů srovnatelných s dvoulitrovým motorem, zatímco spotřebou a emisemi při běžné jízdě se tento agregát vyrovná 1,6-litrovému motoru.

Civic sedan je nabízen s šestistupňovou manuální převodovkou (standardní výbava) nebo s elektronicky řízenou pětistupňovou automatickou převodovkou (volitelná výbava).

Civic sedan je dále vybaven brzdovým asistentem, novým čtyřkanálovým protiblokovacím brzdovým systémem (ABS) s elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD) nezávislým pro každé zadní kolo.

Systém řízení má strmý převod, který umožňuje rychlé a sportovní ovládání vozu. Civic sedan také používá elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem a je vybaven výškově a podélně stavitelným sloupkem řízení.

Zcela nové kompaktní lichoběžníkové zavěšení zadních kol má konstrukci využívající většího zdvihu tlumičů a jejich lepší pozice. Jejich větší zdvih umožňuje vozidlu pohlcovat snadno a bezhlučně nerovnosti na vozovce.

Bezpečnost pro každého

Pokročilé bezpečnostní systémy zahrnují exkluzivní technologii konstrukce karosérie Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) kterou vyvinula Honda s cílem zajistit nárazovou kompatibilitu mezi různými vozidly v případě vzájemné kolize a řízené pohlcování nárazové energie, a dlouhou řadu standardních bezpečnostních prvků včetně bočních hlavových airbagů, bočních airbagů pro řidiče a spolujezdce nebo systému ABS a brzdového asistenta. Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech mají za úkol minimalizovat možnost poranění krku v případě nárazu zezadu.

Aby bylo možné snížit riziko poranění chodce v případě nehody, jsou kapota a blatníky nového modelu Civic zkonstruovány tak, aby se při kontaktu s hlavou dospělého nebo dítěte deformovaly. Energii pohlcující zasouvací závěsy kapoty, ramena stěračů a úchyty blatníků umožňují v případě srážky výraznou deformaci.

Montáž Civiku sedan z komponentů dodaných z Japonska probíhá v moderním závodě Honda Turkiye v Anadolu nedaleko Istanbulu.

Doposud se na celém světě prodalo téměř 17 milionů vozů Civic, z toho 7 milionů ve Spojených státech, kde se tento model posledních devět let drží na pozici nejlépe prodávaného kompaktního automobilu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...