Oproti průměrné návštěvnosti se jednalo o 40% nárůst.
Ve stejném okamžiku, kdy Škoda Roomster 28. února odpoledne absolvovala svoji světovou premiéru na ženevském autosalonu, se jeho nová internetová prezentace objevila na tuzemských a mezinárodních internetových stránkách Škoda Auto a také v dalších jazykových mutacích na stránkách importérů Škoda.
Internetoví návštěvníci mohou otáčet vozem Roomster o 360°, prohlédnout si jej ze všech stran, otvírat dveře (včetně zadních pátých) a podívat se jak funguje systém úpravy zadních sedadel VarioFlex. Rovněž tak se mohou „posadit“ do virtuálního interiéru, rozsvítit vnější světla a podívat se, jak fungují tyto světlomety, které „umí“ svítit do zatáčky.
Kromě fotogalerie vozu Roomster i jeho detailů nabízí internetová prezentace i možnost stáhnout si některou z tapet (nově i ve velikosti 1600×1200 px) nebo shlédnout stream video a popř. si jej uložit do počítače.
Konečná verze internetové prezentace vznikla za 28 dní a podílelo se na ní deset členů (programátorů, grafiků, textařů) internetového týmu Škoda Auto.
K datu zahájení prodeje modelu Roomster bude internetová prezentace rozšířena o ceníky, podrobné specifikace výbav, technická data apod. a bude rovněž propojena s aplikací konfigurátor Škoda (http://www.autonaprani.cz).
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů