Velká poptávka je především po novém modelu Toyota Yaris. Ačkoliv byl tento automobil uveden na trh teprve v prosinci minulého roku, doposud si jej objednalo 60 000 zákazníků, což je příslibem ročního prodeje, který by se měl blížit hranici 260 000 vozů.
Od začátku ledna přišlo 20 000 objednávek na nový model RAV4, přestože jeho prodej byl skutečně zahájen až v polovině února. Cílem je v letošním roce prodat 100 000 vozů RAV4.
Nové AYGO, uvedené na trh v druhé polovině loňského roku, si již upevnilo svoji pozici v novém segmentu trhu pro značku Toyota. Doposud si jej objednalo 40 000 zákazníků, z nichž si většina kupuje vůz značky Toyota vůbec poprvé.
Andrea Formica, viceprezident pro prodej a marketing společnosti Toyota Motor Europe, k tomu dodává: „Pro značku Toyota je to na evropském kontinentu vynikající start do nového roku, který jen potvrzuje zájem zákazníků o naše nové produkty. Předpokládáme, že naším bestsellerem bude letos nový Yaris a jsme obzvlášť potěšeni, jak velký ohlas má mezi zákazníky motor 1,3 VVT-i, který se bude podílet na celkových prodejích téměř 50 %. Úspěch modelu AYGO ukazuje, že se Toyotě úspěšně podařilo navázat kontakt s mladými zákazníky. Jsme také potěšeni tím, že si čtvrtina kupců modelů RAV4 vybírá vlajkovou loď řady vybavenou motorem D-4D 180 Clean Power.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií