Také v tomto roce znamenitě obstála paleta výrobků BMW Group v anketě čtenářů „Nejlepší vozy roku 2006“ časopisu „Auto Motor und Sport“. BMW Group nastoupila v osmi kategoriích a dokázala třemi vítězstvími a pěti umístěními na prvních třech místech atraktivitu svých produktů.
- Nové BMW řady 3 – Vítězství ve střední třídě
- BMW řady 1 – 2. místo ve třídě kompaktních vozů
- BMW řady 5 – 2. místo ve vyšší střední třídě
- BMW X5 – 2. místo v kategorii terénních vozů
- BMW řady 6, Coupé – 3. místo v kategorii sportovních vozů
- BMW řady 7 – 3. místo v luxusní třídě
- MINI – Vítěz ve třídě malých vozů
- MINI – Vítěz ve třídě malých vozů/importovaných vozů
Vedle předních pozic ve čtenářské anketě jednoho z největších evropských odborných časopisů o automobilech je dalším dokladem velké obliby vozidel koncernu BMW Group nový rekord prodeje v uplynulém roce.
S 1 327 992 prodanými automobily značek BMW, MINI a Rolls-Royce překonal koncern BMW Group v roce 2005 prodejní rekord předcházejícího roku o obdivuhodných 9,9 procent. Tím je koncern BMW Group celosvětově nejúspěšnějším výrobcem prémiových automobilů. Z velké míry k tomu přispěl vynikající materiál, jízdní vlastnosti a charakteristický design vozů BMW.
Bestseller v paletě výrobků: BMW řady 3.
Při volbě nejlepšího vozu roku 2006 se pro nový sedan BMW řady 3 rozhodla téměř třetina všech čtenářů (29,6 %) a na první pokus dosáhl vítězství ve střední třídě. Nový sedan, který je k dispozici již od března 2005, byl v uplynulém roce prodán ve 229 932 exemplářích a je nejprodávanějším automobilem koncernu BMW Group. 17 procent celkového prodeje v roce 2005 jde na konto tohoto nového bestselleru.
Ve třídě kompaktních vozů, kde je boj o vítězství nejtvrdší, bojovalo nové BMW řady 1 dobře a obsadilo druhé místo v přízni voličů. Že je BMW nové modelové řady žádané také u zákazníků, to dosvědčuje velká poptávka. V prvním kompletním roce produkce bylo prodáno celkem 149 493 vozů BMW řady 1.
BMW řady 5 a také BMW X5 zvolili čtenáři v příslušných kategoriích na druhé místo. Tím by mohlo BMW X5, které je na trhu přece jen již šest let, s kombinací stylu a sportovnosti uhájit v hodnocení terénních vozidel svou přední pozici.
Řada 7 obsadila v luxusní třídě třetí místo, stejně jako Coupé řady 6 v třídě sportovních vozů.
Vítězství ve třídě jako na běžícím pásu pro MINI.
MINI má na vítězství v kategorii malých vozů snad již předplatné: Popáté v řadě vyhrál miláček publika z továrny Oxford s velkým odstupem (52,5 % všech hlasů) první místo v celkovém hodnocení své kategorie. Vítězství v kategorii importovaných vozidel šlo dokonce již pošesté na konto kompaktního čtyřmístného vozu. Odstup od konkurentů v této disciplině byl se 63,4 procent všech hlasů ještě zřetelnější.
Značka MINI prodala v uplynulém roce poprvé více než 200 000 vozidel, přesně 200 428 vozidel. Přitom dává stále více zákazníků, jak u kabrioletu, tak i u zavřené varianty MINI, přednost dražším modelům. Nejvýraznější je to u špičkového modelu MINI Cooper S, u něhož činil nárůst oproti předcházejícímu roku 25,8 procent. Nejoblíbenějším modelem v portfoliu výrobků zůstává však stále MINI Cooper s podílem 44,4 procent.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”