› Oliver Stefani hovoří v interview na ŠKODA Storyboard o svém jmenování, zálibě v komiksech a budoucnosti designu vozů značky ŠKODA
V rozhovoru zveřejněném na ŠKODA Storyboardu nabízí Oliver Stefani svůj názor na práci designéra a prezentuje také svůj pohled na tradiční a současně dynamicky mladou značku ŠKODA. Šéfdesignér značky ŠKODA dále vysvětluje, proč musí designér místo historie značky myslet především na to, jak by se design vozů mohl v budoucnosti dále rozvinout. Konkrétním příkladem je designová studie ŠKODA VISION X. Vedle samotného rozhovoru jsou pro využití v médiích k dispozici také fotografie a skici nakreslené během rozhovoru se šéfdesignerem značky ŠKODA.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.