Úspěch společnosti BMW Group se zakládá vedle přesvědčivé produktové substance rovněž na síle a fascinaci uvedených třech skvělých značek. Aby posilovala orientaci svých spolupracovníků právě na tyto značky, otevřela společnost koncem listopadu 2002 akademii orientovanou na své značky. V automobilovém průmyslu je v této formě jedinečným počinem. Tisku ji poprvé představil Dr. Michael Ganal, který je v představenstvu BMW AG zodpovědný za prodej a marketing.
Iniciativa ke vzniku tohoto projektu je úzce spjatá s mladými dějinami dnešní společnosti BMW Group. Zhruba před dvanácti lety byla značka BMW a společnost jedno a to samé. Dnes jsou značky BMW, MNI a Rolls-Royce tři prémiové značky v rámci jednoho koncernu. Společnost BMW Group se tak stala ze společnosti jedné značky společností více značek. Pro dlouhodobý a trvající úspěch je nezbytné, aby spolupracovníci a partneři rozuměli rozdílům mezi jednotlivými značkami a poznali a využívali k prodeji rozdílné vlastnosti.
Zákazníci, kteří se rozhodují o koupi vozu prémiové značky, se do značné míry rozhodují právě podle emocionální nadhodnoty. Michael Ganal: „Silné značky nabízejí tuto emocionální nadhodnotu. A naši klienti jsou připraveni za tuto prémiovou cenu zaplatit. Jsou více loajální než zákazníci velkosériových výrobců. Proto naše investice do vzdělávání a školení našich spolupracovníků jsou nevyhnutelné a potřebné, aby naši zákazníci dostali to, na co mají plný nárok.“
Účastníci značkové akademie jsou školeni pomocí dialogů, sebevzdělávacích procesů a aktivního debatování tak, aby byli schopni reagovat na všechny situace z praxe a mohli dávat značce BMW správný směr. Celá výuka se skládá z workshopů a seminářů. Od roku 2002 tento seminář navštívilo již zhruba 7 500 osob.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií