Od listopadu loňského roku si mohou zákazníci zvolit mezi modely vybavenými klasickou pohonnou jednotkou – dieselovým motorem, nebo ekologicky šetrným motorem na zemní plyn.
Zavedení sériové výroby motoru na zemní plyn předcházelo několik let pečlivých zkoušek. Nový motor CNG (zkratka pochází z anglického názvu Compressed Natural Gas) je odvozen od klasického atmosférického vznětového motoru Mitsubishi označovaného kódovou zkratkou 6D24 o objemu válců 11,9 litru a výkonu 240 k. Pozoruhodné je, že konverze tohoto motoru na zemní plyn neznamenala žádné snížení výkonu, naopak se zlepšil průběh kroutícího momentu a významně klesla hlučnost a vibrace.
Kapalný plyn je uložen ve dvou bezpečnostních tancích pod podlahou autobusu a je vstřikován elektronicky řízeným rozprašovačem. Nový motor CNG je vybaven třícestným katalyzátorem k snižování obsahu škodlivin ve výfukových plynech. Měření prokázala, že motor CNG spalující zemní plyn vypouští do ovzduší o 85 % méně oxidu dusíku a oxidu uhlíku a o 23 % méně nespálených zbytků paliva, než klasický dieselový motor. Hluk uvnitř kabiny poklesl při čtyřicetikilometrové rychlosti o 3 db a ve stojícím vozidle při spuštěném motoru o 6 db.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”