Na trhu výjimečný a ukazující směr mobilní internetový portál BMW Online bude od podzimu 2005 přepracován. Kompletně nově vytvořený a nově strukturovaný portál bude pro zákazníky nyní aktraktivnější a přehlednější než ten stávající. Zlepšení logování ulehčí a urychlí přístup. S napevno vbudovanou tzv. Telematics Control Unit (TCU) s vlastní SIM kartou a nápovědou nebude potřeba trvalé spojení.
Redesign portálu
Kvůli usnadnění navigace a lepšímu přístupu předělala společnost BMM svůj portál BMW Online z hlediska grafiky i struktury. Řidič se nyní může díky nově uzpůsobenému menu dostat mnohem rychleji k požadované službě. Přehledné uspořádání a zmenšení počtu hlavních kategorií právě tak jako přímé linky ke dvěma nejdůležitějším službám v každé kategorii velmi zjednodušují používání. Přehled a obrázek každé služby je ihned viditelný na vstupní stránce. Také struktura služeb (např. zprávy a počasí) byly přepracovány. Nově jsou k dispozici informace o lékařích – adresy a telefonní čísla.
Zjednodušení logování
Vstupní stránka a všeobecné služby (např. zprávy, počasí, informace) jsou dostupné bez loginu. Přihlášení je nutné při použití specifických služeb každého zákazníka. Zákazník si může individuálně nakonfigurovat okamžik přihlášení. Pokud má zájem, může se logovat hned při startu BMW Online nebo až při volání osobních dat. Na přání je možné též logování zcela zrušit. Pak je BMW Online k dispozici jezdci mnohem rychleji.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií