Audi rozšíří své produktové portfolio o nový model e-tron.
V roce 2019 bude spuštěna výroba modelu Audi e-tron Sportback v belgickém Bruselu
Tento výrobní závod tak bude zajišťovat produkci dvou modelů Audi se zcela elektrickým pohonem. Již v roce 2018 totiž začne z jeho montážních linek sjíždět elektrické SUV Audi e-tron.
Kromě modelu Audi e-tron
– zařadí značka se čtyřmi kruhy do výroby také druhý elektromobil v podobě zcela nového modelu Audi e-tron Sportback, čímž zvýší svou konkurenceschopnost v tomto důležitém perspektivním segmentu. „Rozhodnutím pro Audi e-tron Sportback dáváme najevo, že Audi bere téma elektrické mobility vážně. Druhý model elektromobilu s napájením z akumulátorů zajistí v budoucnosti optimální vytížení bruselského výrobního závodu,“ říká Prof. Dr. Hubert Waltl, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za výrobu.
Základem nového elektromobilu je stylistická studie Audi e-tron Sportback concept
– kterou společnost poprvé představila na autosalonu Auto Shanghai 2017. Mnohostranný koncepční vůz má podobu čtyřdveřového „gran turisma“ s elektrickým pohonem o výkonu 320 kW. Design ve stylu kupé kombinuje klasické prvky značky Audi s progresivními detaily. Technika a uspořádání elektrického pohonu jsou důsledně přizpůsobeny tvarovému řešení.
Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini
– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájilo Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).
Společnost AUDI AG zvýšila v roce 2016
– své globální prodeje na 1 871 350 vozidel, což je o 3,8 procent více než v dosavadním rekordním roce 2015. Během pokračující rozsáhlé modernizace produktové řady se prodeje zvýšily ve všech hlavních regionech: v Evropě (+7,6 %), Severní Americe (+5,3 %), včetně dalšího růstu na stabilním trhu v USA (+4 %), a v asijsko-pacifickém regionu (+0,5 %). Značka se čtyřmi kruhy prodala na všech pěti největších jednotlivých trzích historicky nejvyšší počet vozidel. V celosvětovém měřítku vzrostla poptávka sedmým rokem v řadě (od roku 2009). V porovnání s 949 729 zákazníky v roce 2009 společnost Audi během uvedeného období své prodeje téměř zdvojnásobila.
V roce 2016 bylo v České republice registrováno
– 6361 nových vozů Audi – což je o 27 procent více než v roce 2015. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 6000 registrovaných nových vozů a zvýšila svůj tržní podíl na 2,45 %.
Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií