Výsledky prodejů za prvních šest měsíců tohoto roku dokazují, že Hyundai Motor Europe GmbH je na správné cestě.
Samotný červnový meziroční nárůst o 12% je výsledkem posílení řady vozů SUV vedené modelem Tucson. “Úspěšně jsme zaplnili rostoucí mezeru na evropském automobilovém trhu,“ řekl prezident firmy Hyundai Motor Europe GmbH Ike Oh. “Vozy SUV budou stále zvyšovat svůj podíl na trhu a budou podporovat náš úspěch v Evropě. Nicméně nejsme zaměřeni jen na segment SUV, ale také zlepšujeme naši nabídku v ostatních segmentech; například nová Sonata se na trhu setkala s velkým zájmem zákazníků a prodávala se o 42 procent lépe než v červnu 2004. Jsme na cestě k přípravě podobného úspěchu u modelů v segmentech B a C.”
Výrazný nárůst prodejů byl u vozů Hyundaive třídách SUV a MPV: v prvním pololetí 2004 se prodalo 60 261 vozů, v letošním prvním pololetí stoupl prodej na 77 478 vozů, což je nárůst o 28 %.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai Kia Automotive Group a více než dvě desítky dalších dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 50 000 lidí a v roce 2004 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 26,1 miliardy amerických dolarů. Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů. Hyundai Motor Co. je sponzorem světového šampionátu v kopané, který se bude konat v roce 2006 v Německu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů