Hyundai uveřejnil jméno nového sub-kompaktního SUV.
Nový model Hyundai ponese jméno KONA
– což je jedna z turisticky atraktivních oblastí na souostroví Havaj. Zcela nový a pro automobilku vůbec první vůz třídy B-SUV se stane celkově čtvrtým členem SUV rodiny Hyundai v Evropě. Tu doposud tvořily modely Grand Santa Fe, Santa Fe a Tucson. Nový přírůstek bude vyjadřovat progresivitu reflektující životní styl moderních zákazníků. Na trh dorazí již ve druhé polovině roku 2017.
Přímořský resort KONA na havajském Velkém ostrově
– je častým cílem turistů hledajících dobrodružství. Jsou zde totiž ideální podmínky pro surfování, vodní lyžování, potápění a další adrenalinové sporty. Lidem vyznávajícím aktivní životní styl bude novinka od Hyundai určená především.
Model KONA byl vyvinutý se zaměřením na zvýšení jízdní dynamiky
Vůz bude mít nadstandardní rozměr interiéru, inovativní konstrukční prvky, které předznamenávají budoucí generace všech modelů SUV značky. Rozšíří řady stávajících modelů SUV pojmenovaných po atraktivních světových turistických destinacích Creta, Tucson a Santa Fe. Hyundai tak pokračuje v plnění slibu nadále rozšiřovat nabídku o nadstandardně vybavené a prostorné vozy s atraktivním designem.
Oblast KONA se nachází na západním pobřeží Big Island na Havaji
Samotný název pochází ze starého Havajského jazyka. Kromě ideálních podmínek pro adrenalinové sporty je region známý také pěstováním celosvětově známé kávy.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2016 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5 300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell. Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou. V roce 2016 Hyundai v ČR prodal 20 496 osobních automobilů a dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značkuna zdejším trhu.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na:
nebo na českých webových stránkách:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.