Nové A6 Avant rovnou i bez DPH

Odpočet DPH ušetří statisíce

Současně s uvedením osobních verzí Audi A6 Avant mohou k prodejcům automobilů Audi zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu.


Nové A6 Avant rovnou i bez DPH

Díky možnosti odpočtu DPH potom základní cena perfektně vybaveného Audi A6 Avant jen nepatrně přesahuje milionovou částku – A6 Avant N1, poháněné zážehovým šestiválcem o objemu 2,4 l o výkonu 130 kW/177 k, stojí bez DPH jen na 1 012 437 Kč – to představuje úsporu 192 tisíc korun. U nejdražšího modelu A6 Avant N1 4.2 quattro ale cenové zvýhodnění, dané odpočtem DPH, činí přes 330 tisíc korun!

v základní výbavě všech modelů A6 Avant N1 přitom nechybí ani takové prvky, jako jsou např. čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, automatická dvouzónová klimatizace, rozšířený stabilizační systém ESP verze 8.1 s integrovaným brzdovým asistentem a propojený s protiblokovacím systémem brzd ABS, litá kola 7J x 16, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio Concert s přehrávačem CD disků nebo kompletní elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zrcátek.


Audi A6 Avant ve specifikaci N1 se na pohled nijak neliší od svých ryze osobních sourozenců, jediným zřetelnějším rozdílem jsou bezpečnostní černé fólie na zadních bočních oknech v nákladovém prostoru. V interiéru vozu samozřejmě nechybí bezpečnostní přepážka, oddělující prostor pro cestující od zavazadelníku.


Ve verzi N1, umožňující odpočet DPH, se nabízejí všechny modely Audi A6 Avant. Ať již jsou poháněné šestiválcovými zážehovými motory 2.4/130 kW (177 k), 3.2 FSI/188 kW (255 k) nebo populárními turbodiesely 2.7 TDI/132 kW (180 k) a 3.0 TDI/165 kW (225 k). Vrcholem nabídky pohonných jednotek je zážehový osmiválec V8, který z objemu 4,2 l dává výkon 246 kW/335 k.


Všechny motory jsou standardně propojeny se šestistupňovými převodovkami, alternativně také se šestistupňovou automatickou převodovkou tiptronic či bezestupňovou převodovkou multitronic. Kromě modelu, poháněného turbodieselem 2.7 TDI, si zákazníci mohou do všech ostatních verzí objednat stálý pohon všech kol quattro, který výrazně zvyšuje dynamické možnosti vozu i míru bezpečnosti jízdy.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...