Valeo jakožto leader na trhu se systémy asistence řízení a tvůrce technologie Cruise4U, může nyní Valeo propagovat inovativní prvky aktivní bezpečnosti a posunout se kupředu směrem k plně automatizovanému řízení.
Automobil zaznamenal celkovou ujetou vzdálenost 766 km
– což je jako kdybychom objeli Paříž dokola více než dvacetkrát. Téměř 99 % této vzdálenosti a času vůz absolvoval v autonomním režimu.
Pětatřicetikilometrový pařížský okruh je charakteristický
– velkým počtem zvláštností, které činí řízení velmi náročným: skútry a motocykly jezdící mezi pruhy, dopravní zácpy, práce na silnici, vybledlé značení, přednosti zprava a krátké nájezdy a sjezdy. Prototyp společnosti Valeo byl schopný zpracovávat a předvídat tyto situace po celých 24 hodin, ve dne v noci, čímž dokázal svou unikátní technologickou vybavenost.
Tato průlomová inovace v mobilitě je výsledkem
– unikátní kombinace kamer, radarů a laserové skenovací technologie rozmístěných po obvodu celého vozidla tvořící jakousi „kuklu“ schopnou detekovat všechny překážky ve vzdálenostech od pouhých 10 centimetrů do 200 metrů i více; a sofistikovaný software, který umožňuje zpracovávat data v reálném čase k dosažení efektivní analýzy okolí vozidla a na základě toho přizpůsobit své chování.
Způsob, kterým to funguje, je velmi jednoduchý: pokud to situace dovolí a v okamžiku, kdy řidič zvolí automatizovaný režim řízení navržený a vyvinutý společností Valeo, systém převezme řízení, ovládání volantu, zrychlování a brzdění v reálných jízdních situacích.
24 hodin strávených na pařížském okruhu následuje
– po přibližně 21 000 km najetých ve Spojených státech amerických v létě 2016 a po 4000 km absolvovaných kolem Francie v roce 2015. Valeo Cruise4U má nyní na tachometru 125 000 km, z čehož 97 % bylo najeto v autonomním režimu, a to z Valea dělá jednou z nejpokrokovějších společností z hlediska automobilového vývoje.