Nejprestižnější instituce v oblasti průzkumu trhu na světě, J. D. Power, zrealizovala v Německu online průzkum zaměřený na spolehlivost automobilů starých od jednoho do tří let.
Na prvním místě a ocenění „Nejlepší značka“
– získala japonská značka Mitsubishi následovaná značkami Peugeot a Škoda. V prestižní desítce se následně umístily další 3 brandy, jenž zákazníci mohou nalézt v portfoliu společnosti Auto Palace.
Celkově se průzkumu zúčastnilo 15 000 reálných motoristů a vlastníků vozů
– kteří se v online průzkumu podělili o své poznatky a zkušenosti s konkrétní značkou automobilu v průběhu posledního roku. Pořadí žebříčku výrobců automobilů bylo stanoveno na základě počtu nahlášených připomínek vyskytujících se na 100 vozidel. Značka Mitsubishi v celkovém součtu získala nejnižší počet bodů, což jí zajistilo prvenství v konečném žebříčku nejspolehlivějších vozů, následována pak byla v pořadí druhým Peugeotem a třetí Škodou.
V průzkumu motoristé odpovídali na otázky týkající se
– kvality, spolehlivosti, přitažlivosti či provozních nákladů. Výsledky vyplývající ze statistiky jsou užitečné nejen pro výrobce automobilů, ale i pro dealery, potažmo potenciální zájemce o nový vůz. Pro výrobce představují informace užitečný zdroj pro budoucí vývoj automobilů, dealeři získávají do ruky informace, jež jim mohou pomoci při jejich práci a zákazníci rozhodující argument pro nákup dané značky automobilu.
Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR říká:
„Společnost Auto Palace velmi striktně dbá na to, aby svým zákazníkům nabízela vozy té nejvyšší kvality. Vývoj jednotlivých značek velmi bedlivě sledujeme a jsme přesvědčeni, že každý výrobce automobilů, jehož na českém trhu zastupujeme, dělá maximum pro to, aby koncoví uživatelé byli se svými vozy spokojeni i v průběhu jejich používání. Jsem velice potěšen z výsledků, které značky z našeho portfolia dosáhly. Průzkumy J. D. Power jsou jednimi z nejrespektovanějších a nám se tudíž do ruky dostává vynikající nástroj, jímž můžeme našim zákazníkům ještě více a do detailu poradit,“
Více info o průzkumu naleznete na:
http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-germany-vehicle-dependability-study-vds
***
Auto Palace Group
Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace
– zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce
Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.
Více na: