Nová továrna bude vyrábět nástupce modelu Atos a přidá roční kapacitu 150 tisíc vozů. Do roku 2007 se roční kapacita zvýší na 400 tisíc vozů. Velikost indického trhu by se měla do roku 2010 zdvojnásobit na 1,62 milionu vozů.
Hyundai Motor India Ltd. (HMIL) plánuje v roce 2005 dosáhnout prodeje 250 tisíc vozů a 400 tisíc vozů do roku 2010. Hyundai Motor Co. postaví v Indii druhou továrnu, řekl předseda a generální ředitel Hyundai Motor Co. Chung Mong-Koo během inspekční cesty ve výrobním komplexu v přístavním městě Chennai na jihovýchodě země.
“Hyundai Motor India Ltd. (HMIL) bude sloužit jako jedno z našich globálních výrobních center. Indie má společně s Brazílií, Ruskem a Čínou největší růstový potenciál a proto jsou to také trhy budoucnosti,“ řekl pan Chung.
Druhá továrna firmy HMIL s roční výrobou 150 tisíc vozů bude postavena na pozemku o rozloze 2,1 milionu čtverečních metrů vedle již existujícího závodu v Chennai. Stavební práce začnou v dubnu tohoto roku. Poté co bude stavba v roce 2007 dokončena, zvýší se roční výrobní kapacita firmy HMIL na 400 tisíc vozů. Kromě Indie budou vozy vyrobené v Chennai distribuovány také v Evropě, Latinské Americe a na okolních trzích včetně Blízkého Východu. Druhý závod bude vyrábět nástupce modelu Atos, což je velmi úspěšný vůz vyráběný firmou HMIL. HMIL doufá, že v Indii dosáhne do roku 2007 tržního podílu dvacet či více procent.
Indie se stala jedním z nejvíce rostoucích trhů na světě díky rychlému růstu střední třídy a jejího čistého příjmu. V roce 2003 dosáhly prodeje vozů v Indii 650 tisíc automobilů a tento počet se v roce 2004 zvýšil na 800 tisíc. Podle předpokladu dosáhnou letošní prodeje 920 tisíc vozů. Pokud bude tento trend pokračovat dosáhne Indie v roce 2007 potenciálu 1,15 milionu prodaných vozů. V roce 2009 toto číslo vzroste na 1,45 milionu a v roce 2010 na 1,62 milionu.
HMIL zahájila svou výrobu s vozem Atos v září 1998. Značka Hyundai si brzy získala reputaci mezi indickými zákazníky poprvé kupujícími automobil, jako značku vysoké kvality nabízející nejnovější technologii za přijatelnou cenu.
V listopadu 2003 dosáhla firma HMIL úspěchu, když její celkové prodeje dosáhly 500 tisíc kusů. Firma tak dosáhla prozatím největšího růstu v rámci indického automobilového průmyslu.
V roce 2004 prodala HMIL 215 630 vozů a vykázala tak meziroční růst o 43 procent. HMIL věří v dosažení vedoucí pozice na trhu. Cílem firmy HMIL v roce 2005 je prodat 250 tisíc vozů a dosažení stoprocentního vytížení linek. Stoprocentní dceřiná společnost firmy Hyundai Motor Co. doufá, že do roku 2007 dosáhne prodejů 310 tisíc vozů a do roku 2010 je dokáže zvýšit na 400 tisíc vozů.
Společně s tím jak Hyundai rozšiřuje své globalizační snahy pomocí investic v Číně, Spojených státech a Turecku, HMIL si zabezpečuje své místo jako významný celosvětový výrobní uzel, který slouží nejen Indii ale také trhům v Evropě, Blízkém Východě a Latinské Americe.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai Kia Automotive Group a více než dvě desítky dalších dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 50 000 lidí a v roce 2004 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 26,1 miliardy amerických dolarů. Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů. Hyundai Motor Co. je sponzorem světového šampionátu v kopané, který se bude konat v roce 2006 v Německu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů