Tuto záruku poskytuje společnost Hyundai na své vozy již od roku 2011.
Součástí záruky jsou i bezplatné asistenční služby na celém území Evropy.
V případě poruchy vozidla má tak majitel vozu Hyundai nárok například na zapůjčení náhradního vozidla, úhradu jízdného k pokračování v cestě, případně zabezpečení náhradního ubytování. Podmínky a podrobnosti pomoci jsou uvedeny v asistenční knížce, která je součástí výbavy vozu.
„Platnost programu Hyundai Assistance je pět let a služby poskytujeme v drtivé většině případů bezplatně. Máme pouze stanovené limity na ceny ubytování, když uživatelé vozu musí kvůli opravě někde přenocovat, nebo když jim hradíme jízdné na cestu z ciziny domů,“ uvedl Miloš Adámek, mluvčí Hyundai Motor Czech.
Pozor na lovce nehod
I v zahraničí už můžete narazit na tzv. lovce nehod, kteří se znenadání rychle zjevují u nehod a využívají stresu a časté neinformovanosti řidičů. Často od nich na místě inkasují vysoké částky, ovšem s plněním služeb se už mnohdy neobtěžují. „Každý majitel nového vozu od nás obdrží kartičku se všemi údaji. Doporučujeme ji vozit neustále s sebou a v případě jakýchkoli problémů volat na uvedené číslo,“ vysvětlil Miloš Adámek s tím, že součástí asistenčních služeb v zahraničí je i tlumočení v případě jednání s policií, úřady nebo s pracovníky hotelů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů