Vozů kategorie SUV se v loňském roce prodalo v České republice 4.934 a velkou měrou k tomu přispěl Hyundai s prodanými 459 Santa Fe. V roce 2004 se Santa Fe stalo králem segmentu SUV/Off Road a několik předchozích let mimochodem patřilo ke špici segmentu. V roce 2002 bylo Santa Fe ze všech SUV také nejprodávanějším.
Modernizovaný design exteriéru
Aby tomu tak bylo i v dalším období, dochází u Santa Fe k několika málo vylepšením. Málo proto, že zdokonalovat dokonalé lze jen obtížně. Přesto odlišit obě varianty Santa Fe půjde na první pohled. Nová je totiž přední maska, která vozu dodává výraznější vzhled, dominantně se pak na ní vyjímá především logo, charakteristické písmeno H. Další změny vnějšku jsou patrné nejen zezadu (nové ztvárnění nárazníku a zadních dveří, změněná struktura zadních světel ap.), ale i z boku, kde si nelze nevšimnout výrazných plastů v dolní části karosérie po celé délce, které mají „svou“ barvu a dodávají vzhledu modelu další atraktivní rozměr. O přízeň zákazníků se budou ucházet i dvě zcela nové barvy karosérie – světle hnědý a světle modrý metalický lak.
Změny v interiéru vozu
Další změny u nového modelu Santa Fe jsou v interiéru. Ten se bude od nynějška prezentovat v dvoubarevném tónu. Výrazněji jsou pojaty i hlavní ukazatele pod volantem, displej palubního počítače a další drobnosti – kupříkladu v loketní opěrce zadních sedadel přibyl držák na dva nápoje.
Technické vlastnosti
Po technické stránce zůstává Santa Fe i nadále automobilem s propracovanými jízdními vlastnostmi pro jízdu po asfaltové i polní cestě. K tomu mu nadále pomáhají vitální pohonné jednotky i důmyslný způsob pohonu všech kol. U motoru 2,0 CRDi se systémem VGT je v běžném provozu veškerý výkon přenášen na přední kola; pokud se však změní jízdní podmínky nebo požadavky na točivý moment, řídící jednotka rozpozná rozdíly a přenese výkon v optimální kombinaci na všechna čtyři kola. Novinkou je u tohoto motoru (2,0 CRDi VGT) je možnost manuálního uzamčení stálého pohonu na přední i zadní nápravu v poměru 50:50 tlačítkem 4WD lock umístěným na přístrojové desce. Ostatní verze mají stálý pohon všech kol s rozdělením točivého momentu v poměru 60:40. Platí tak i dál, že Hyundai Santa Fe nikoho na holičkách nenechá.
Ceny na českém trhu
Modernizované Santa Fe je na českém trhu nabízeno se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory a ve třech úrovních výbavy.
Santa Fe v úrovni výbavy ACTIVE 4×4 je v nabídce se vznětovým motorem 2,0 CRDi s 5ti stupňovou manuální převodovkou za 749.900 Kč včetně DPH. V provedení pro kategorii N1 za 648.158 Kč, to představuje úsporu pro podnikatele 101 742 Kč.
Ve verzi DYNAMIC 4×4 je Santa Fe nabízena se zážehovým motorem 2,4i s 5ti stupňovou manuální převodovkou a se vznětovým motorem 2,0 CRDi se systémem VGT (proměnné nastavení lopatek turbodmychadla) s manuální nebo automatickou převodovkou.
V nejvyšším stupni výbavy ELEGANCE 4×4 je Santa Fe navíc oproti verzi DYNAMIC 4×4 ještě nabízena se šestiválcovým zážehovým motorem 2,7 V6 se 4stupňovou automatickou převodovkou s možností sekvenční volby.
U všech uvedených verzí je možná úprava pro kategorii N1.
Stejně jako na ostatní vozy značky Hyundai je i na Santa Fe poskytována záruka 3 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů