Především BMW řady 5 a BMW X5 zaznamenaly výrazný nárůst. BMW řady 3 dokonce předčilo v posledním roce před uvedením svého následovníka původní očekávání. Vedle „kmenových“ modelových řad přispěly k úspěchu také nové modely BMW řady 1, BMW X3 a BMW řady 6.
BMW řady 7 dosáhlo v roce 2004 v Německu na špičku ve vyšší třídě. S prodanými 7671 jednotkami je BMW řady 7 vedoucím na trhu v oblasti velkých limuzín. Ludwig Willisch, vedoucí regionu Německu společnosti BMW Group, k tomu poznamenává: „BMW řady 7 má významný podíl na to, že jsme v roce 2004 dosáhli rekord v obratu v Německu. Jsme tím pádem s vývojem této modelové řady velmi spokojeni.“
I vývoj celkového obratu společnosti BMW Group – vezmeme-li souhrnně prodej značek BMW i MINI – byl v Německu v uplynulém roce velmi úspěšný. Celkový souhrnný prodej 283 559 vozů v roce 2004 znamená nárůst o 10,8% (+27 750) oproti roku 2003.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií