BMW Group dosáhlo v roce 2004 výrazného nárůstu prodejů ve výši 9,4 %. Zákazníkům bylo po celém světě dodáno 1 208 724 vozů značek BMW, MINI a Rolls-Royce (v roce 2003 šlo o 1 104 916 vozů). Odbyt samotné značky BMW se v roce 2004 vyšplhal na 1 023 575 automobilů, čímž poprvé v dějinách společnosti překročil hranici jednoho milionu. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 10,3 % (2003 – 928 151).
Také poptávka po vozech MINI ani tři a půl roku od uvedeních této značky na trh neklesá, naopak intenzivně roste. Oproti roku 2003, kdy se prodalo 176 465 vozů MINI, rok 2004 skončil pro MINI nárůstem o 4,5 % na 184 357 kusů. Zákazníci značky Rolls-Royce si loni převzali 792 modelů Phantom (2003 – 300 vozů). Jde o nejlepší výsledek značky Rolls-Royce za posledních 14 let. Díky tomu zaujímá Rolls-Royce pozici jasného tržního leadera v segmentu nejluxusnější třídy.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.