BMW Group dosáhlo v roce 2004 výrazného nárůstu prodejů ve výši 9,4 %. Zákazníkům bylo po celém světě dodáno 1 208 724 vozů značek BMW, MINI a Rolls-Royce (v roce 2003 šlo o 1 104 916 vozů). Odbyt samotné značky BMW se v roce 2004 vyšplhal na 1 023 575 automobilů, čímž poprvé v dějinách společnosti překročil hranici jednoho milionu. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 10,3 % (2003 – 928 151).
Také poptávka po vozech MINI ani tři a půl roku od uvedeních této značky na trh neklesá, naopak intenzivně roste. Oproti roku 2003, kdy se prodalo 176 465 vozů MINI, rok 2004 skončil pro MINI nárůstem o 4,5 % na 184 357 kusů. Zákazníci značky Rolls-Royce si loni převzali 792 modelů Phantom (2003 – 300 vozů). Jde o nejlepší výsledek značky Rolls-Royce za posledních 14 let. Díky tomu zaujímá Rolls-Royce pozici jasného tržního leadera v segmentu nejluxusnější třídy.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií