Automobilka Hyundai v březnu prodala 1 558 vozů a je s více než 8% tržním podílem druhou nejprodávanější značkou na českém trhu.
Velmi dobře se dařilo modelu i20
– který zaznamenal více než 55% meziroční nárůst prodejů a je ve své kategorii třetím nejprodávanějším automobilem. Hyundai nadále registruje největší podíl prodejů soukromým osobám mezi hlavními sledovanými značkami.
Nejprodávanějším modelem značky byl v březnu Hyundai i30
Se 446 prodanými vozy a bezmála osmiprocentním podílem jde v kategorii nižší střední třídy o druhý nejprodávanější vůz.
Výborně si opět vedl model ix20
– který je s více než 50% tržním podílem a 405 prodanými kusy stále jedničkou v kategorii malých MPV.
Hyundai nadále registruje vysoký zájem o model Tucson
– kterého se v březnu prodalo 224 kusů. Od počátku roku je to již 574 vozů.
Automobilka nadále drží nejvyšší podíl registrací nových vozů u domácností
Za měsíc březen byl podíl domácností na registracích nových automobilů Hyundai ve výši 53 %, což je vůbec nejvíce z patnácti největších automobilek na českém trhu. Druhá v pořadí KIA dosáhla 41 % a Dacia 40 %.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje
– a jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.