V lednu 2016 prodal Hyundai na českém trhu celkem 1163 aut, což představuje téměř 8% podíl na českém trhu.
Celkem 504 vozů registrovaly domácnosti
– což je v dané kategorii druhý nejlepší výsledek. Mimořádně se dařilo modelu i10, který zaznamenal meziroční nárůst o 89,3 % a se 142 prodanými vozy získal bezmála třetinový podíl na trhu.
Tradičně velmi dobře se v lednu prodával Hyundai i30
Bez jediného kusu rovné čtyři stovky prodaných aut z něj opět dělá nejprodávanější model značky. Výborně si vedl i nový Tucson, který se v segmentu SUV-C se 147 prodanými auty a více než 20% tržním podílem stal vůbec nejprodávanějším vozem. Stálicí na tuzemském trhu je model ix20, který byl v lednu s bezmála šedesátiprocentním tržním podílem nejprodávanějším vozem v kategorii MPV-B.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje
– a jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Více na:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.