Automobilka Audi, která letos setkání v Goodwoodu podpořila, představila nejen historické závodní vozy Auto Union, ale nejmodernější sportovní modely Audi R8R a R8C, které se docela nedávno výborně uvedly při svém prvním startu ve vytrvalostním závodě na 24 hodin v Le Mans.
Stříbrné šípy Auto Union, poháněné dvanácti- a šestnáctiválcovými motory, se narodily o více než šedesát let dříve, než závodní speciály Audi pro Le Mans, které jsou poháněné unikátními osmiválcovými motorý 3.6 V8 s dvojicí turbodmychadel. Tím lépe však historické vozy dokumentují tradici značky Audi ve stavbě technicky obdivuhodně vyspělých strojů nejvyšších výkonů.
Největšími hvězdami expozice automobilky Audi v Goodwoodu byly proudnicové vozy Auto Union AVUS C ročníku 1937 a Audi AVUS quattro ročníku 1991. Proudnicové závodní vozy Auto Union patřily ve třicátých letech k absolutně nejúspěšnějším závodním vozům na světě a připsaly si na vrub celou řadu cenných vítězství a rekordů. Bohužel do dnešních dnů se nedochoval žádný z původních aerodynamických vozů. Automobil, poprvé veřejně vystavený v Goodwoodu, byl na objednávku Audi ručně postavený specializovanou anglickou firmou Crosthwaite & Gardiner. Tvary a konstrukce závodních vozů třicátých let, které dosahovaly na svoji dobu neuvěřitelných rychlostí přes 400 km/h, inspirovaly v roce 1991 automobilku Audi ke stavbě vozu Audi AVUS quattro. Na tomto atraktivním prototypu, poháněném šestilitrovým dvanáctiválcem 6.0 W 12, si automobilka Audi vyzkoušela mj. vlastnosti hliníkového prostorového rámu ASF, který se poté objevil v roce 1994 u sériového modelu Audi A8.
Další lahůdkou setkání v Goodwoodu byl vůz pro kdysi velmi populární závody na horských tratích Auto Union V 16 C/D o výkonu 530 koňských sil z roku 1939, či model V 12 D z roku 1938, který sbíral vavříny na tratích závodů Grand Prix.
Za volanty letitých i moderních vozů, spojených se slavnou historií značky Audi, se v Goodwoodu objevila řidičská esa, jako např. bývalý jezdec Fl Hans-Joachim Stuck, syn někdejšího továrního jezdce stáje Auto Union, dále Emanuele Pirro, který spolu s Michelem Alboretem skvěle zajel letošní čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.
Stejnou pozornost, jako rekordní speciály, na sebe v Goodwoodu poutal i servisní vůz závodního týmu Auto Union z roku 1934. Tento výkonný speciál byl kdysi přestavěný na požárnický automobil, který pak dlouhé roky sloužil v závodě Horch/Auto Union/Trabant v německém Zwickau. Poté, co jej získala automobilka Audi, byl přestavěný do původní podoby a dnes je to patrně nejstarší dochovaný servisní vůz Grand Prix.