Podle studie Brand Keys 2015 je Hyundai značkou s největší věrností zákazníků mezi automobilkami.
Společnost Brand Keys Int. se sídlem v New Yorku každoročně provádí výzkum zákaznického chování a vztahu k 753 značkám v 68 kategoriích
Hyundai již šestým rokem v řadě kraluje kategorii automobilek.
„První příčka šestým rokem v řadě je důkazem, že zákazníci Hyundai mají ke své značce velkou důvěru,“ řekl Robert Passikoff, prezident Brand Keys Int. „Schopnost společnosti reagovat na zpětnou vazbu a naslouchat svým zákazníkům je to, co dlouhodobě drží tuto automobilku na přední příčce našeho seznamu v její kategorii.“
Součástí výzkumu Brand Keys 2015, kterého se zúčastnilo 40 000 respondentů
– byly jak racionální, tak i emocionální aspekty, které ovlivňují chování a věrnost zákazníků k jednotlivým značkám. Na jejich základě se následně určuje, do jaké míry ta která značka splňuje či překonává očekávání spotřebitelů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.