Klíčovým pojmem slibu Citroën vůči zákazníkům je spokojenost – tento pojem se netýká jen výrobků, ale veškerého kontaktu zákazníka se značkou, jak na internetu, tak v prodejně.
Cílem Citroënu je
– být nejdoporučovanější nespecializovanou automobilovou značkou, která bude svým zákazníkům nabízet klidné a pohodové zážitky bez jakéhokoliv stresu.
Citroën & Vy je nový vztah mezi značkou a zákazníky
Trvalý vztah opírající se o příslib transparentnosti a naslouchání pro větší důvěru a klid díky daným závazkům, z nichž nejdůležitějším je zřízení služby Citroën Advisor. Se značkou Citroën prostě víte, na čem jste.
Citroën tak se službou Citroën Advisor (www.citroen-advisor.cz) odvážně sází na úplnou transparentnost vůči zákazníkům. Tato interaktivní internetová stránka, která byla ve Francii spuštěna v roce 2014 a v současné době se zavádí i v České republice, slouží zákazníkům k okamžité a svobodné výměně názorů na zkušenosti s prodejcem nebo servisem značky Citroën. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.
V ČR bude spuštěno tento měsíc – v říjnu na adrese:
Citroën Advisor rovněž znamená:
- certifikaci AFNOR týkající se souladu s normou „NF Service – Avis en ligne“ (NF Service – Online názory), která je zárukou autentičnosti a procesů řízení a zveřejňování názorů zákazníků, čímž se potvrzuje transparentnost internetové stránky;
- odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky-kategorie „Vztahová inteligence“), kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client);
- více než 15 000 zveřejněných názorů zákazníků v 5 zemích, kde služba funguje, z toho 12 000 ve Francii;
- průměrné hodnocení 4,5 hvězdiček z 5.
Budování vztahu v rámci programu Citroën & Vy spočívá na čtyřech pilířích:
- žádat zákazníka o souhlas před započetím dodatečných servisních zásahů (není-li to součástí nabídky); PRÁCE BEZ VAŠEHO SOUHLASU = PRÁCE ZDARMA
- vracet auto po zásahu v servisu čisté; ZE SERVISU ČISTÝM VOZEM
- věrnostní program pro majitele vozů Citroën; SLEVY NA DÍLY PRO VOZY STARŠÍ 4 LET
- ………………a interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory.
S NÁMI VÍTE, NA ČEM JSTE!
Značka CITROËN
Citroën, to je kreativita a technologie pro větší pohodu.
Citroën se od roku 1919 podílí jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přináší konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. Hodnoty modelů Citroën se dnes soustředí na design, komfort a užitečné technologie. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2014. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a v roce 2014 první titul v Poháru konstruktérů ve WTCC v roce 2014.
Více na:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií