Společnost Goodyear představuje druhou generaci celoroční pneumatiky Vector 4Seasons

Novinka vychází z více než třiceti let zkušeností s vývojem celoročních pneumatik i z připomínek uživatelů stovek vozidel originálně vybavených celoročními pneumatikami, včetně vozidel předních značek jako Volkswagen, Audi, Fiat, Jeep, Opel, Ford a Renault.

225/55R18

Cenami ověnčená první generace pneumatiky Vector 4Seasons

– je v prodeji na všech hlavních evropských trzích a nastupující nová generace ji na nich bude postupně nahrazovat.

„Uvedení druhé generace pneumatiky Vector 4Seasons je založeno na více než třiceti letech konstrukčních inovací a zpětné vazby od řidičů i značek, které ji využívají jako originální výbavu,” říká Alexis Bortoluzzi, Marketing Director EMEA ve společnosti Goodyear. „Goodyear stojí v čele trhu celoročních pneumatik od doby, kdy v polovině osmdesátých let poprvé vyvinul koncept pneumatik pro jízdu v zimě i v létě. Stále naplňujeme náš tehdejší slib, že budeme i do budoucna nabízet kvalitní pneumatiku, se kterou se vyhnete starostem.”

Vector 4Seasons druhé generace

– je zkonstruována tak, aby vyhověla stále hlasitějšímu volání po pohodlném a snadném řešení od těch evropských řidičů, kteří nechtějí pokaždé při změně ročního období přezouvat pneumatiky. Aktuální výzkum společnosti Goodyear ukazuje, že významný počet zákazníků v Evropě považuje celoroční pneumatiku za pohodlnou alternativu pro druhý rodinný vůz a že právě na těchto vozech je bezproblémové celoroční obutí stále populárnější.

Nová Vector 4Seasons byla vyvinuta tak, aby se vyrovnala s nároky na provoz v zimních podmínkách a dokázala v nich obstát, a to zejména v oblastech s mírnější zimou. Ačkoli v nich bývá zpravidla méně dnů s teplotou pod bodem mrazu, musí i tak občas čelit nepříznivým podmínkám například v podobě lehkého sněhového poprašku nebo namrzlé vozovky. Goodyear u nové generace, ve srovnání s dosavadní řadou, dále zlepšil celkovou výkonnost celoročních pneumatik – díky optimalizovanému uspořádání menších, navzájem propojených segmentů běhounu jsou výkonnější na zasněžených silnicích a díky velké povrchové ploše zase na vozovce pokryté ledem.

Protože ne každou zimu doprovází sníh

– Goodyear zapojil vylepšenou technologii SmartTred pro změkčenou směs, nejnovější polymerovou technologii a vyšší podíl siliky, aby oproti předchozí generaci dále zlepšil celkovou výkonnost pneumatik také na mokru, v rozbředlém sněhu a na ledu. Zařazení hydrodynamických drážek dále zvyšuje odolnost proti aquaplaningu na mokru a rozbředlém sněhu. Nová generace Vector 4Seasons ve srovnání s předchozí generací poskytuje lepší stabilitu a ovladatelnost také na suchých silnicích, a to díky tužšímu dezénu a 3D příčným drážkám. A konečně, pevný tužší dezén zaručuje vynikající výkonnost během celého života pneumatiky.

„Při vývoji pneumatiky Vector 4Seasons jsme usilovali o to, aby dokázala zvládat nejnáročnější situaci na evropských silnicích – tedy zimní podmínky, ale byla současně i skutečnou celoroční pneumatikou,” dodává Alexis Bortoluzzi. „Vícenásobné nezávislé i interní testy dnes potvrzují, že si nadále udržujeme vedoucí pozici v užitných vlastnostech pneumatik na sněhu a na ledu, ale také v rozhodující kategorii – za mokra; to vše je v zimě v Evropě realitou. Zvyšování bezpečnosti zákazníků za všech okolností zůstává pro Goodyear hlavní prioritou a Vector 4Seasons bude dále přispívat k tomuto závazku tím, že na ní zákazníci budou moci jezdit a cítit se přitom bezpečně během celého roku.”

Nezávislé testy TUV Süd prokázaly

– že pneumatika je lídrem na sněhu: její brzdná dráha na zasněžené vozovce je o 12 % kratší než průměr konkurenčních výrobků. Ve stejných testech Vector 4Seasons také prokázala o 19 % vyšší trakční přilnavost na sněhu a o 13 % kratší brzdnou dráhu na zledovatělých silnicích ve srovnání s průměrem svých konkurentů .

Pneumatika Goodyear Vector 4Seasons druhé generace je v maloobchodním prodeji od srpna, zbývající rozměry Goodyear doplní v lednu 2016. Celkových 43 různých velikostí, včetně tří modelů dojezdových pneumatik, tak bude k dispozici počátkem roku 2016.

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na:

www.goodyear.cz

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....