Společnost AAA AUTO otevřela v Maďarsku nové pobočky v Szegedu, Pécsi a Székesfehérváru – cílem expanze je zvýšit nabídku na maďarském trhu na 1300 vozů

Celkový počet autocenter v Maďarsku se tím zvýšil na čtyři.

Skupina AAA AUTO Group tak nyní vykupuje a prodává ojeté vozy

– na čtyřech trzích v 39 lokalitách. Společnost plánuje další expanzi jak v Maďarsku, tak v ostatních zemích, kde působí. Nová pobočka v Szegedu, která zaměstnala 20 pracovníků, nabízí na ploše 4000 m2 až 250 vozů, autocentra v Pécsi a v Székesfehérváru zatím vozy pouze vykupují. Pobočka v Pécsi s plochou 7000 m2, která také s dvaceti zaměstnanci nabídne rovněž 250 aut, zahájí plný provoz na začátku října. Datum zahájení prodeje v Székesfehérváru zatím nebylo stanoveno, tato pobočka prozatím bude sloužit jako výkupní.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Objem prodaných vozů v Maďarsku rychle roste. Loni jsme začínali s nabídkou čtyř set aut, letos v červenci to bylo již osm set. Proto jsme se rozhodli podpořit prodej a rozšířit naší nabídku otevřením nových autocenter. Expandujeme ovšem na všech trzích, kde působíme, s cílem dosáhnout letos počtu čtyřiceti poboček, který se otevřením hned tří v Maďarsku velmi přiblížil. Kromě expanze v Maďarsku zvažujeme ještě nové lokality v Polsku a zároveň rozšiřujeme stávající autocentra v České republice a na Slovensku.”

AAA AUTO vybralo nové pobočky v Maďarsku

– po dlouhodobém průzkumu a analýzách lokálních podmínek, a to zejména z hlediska dostatku kupní síly, množství konkurence či vhodného geografického umístění. “Na pobočkách Pécs a Székesfehérvár jsme se rozhodli zahájit provoz delším obdobím výkupu, abychom co nejrychleji rozšířili naší celkovou nabídku v Maďarsku z 800 vozů na 1300,” dodala Karolína Topolová.

V České republice AAA AUTO minulý týden zahájilo sezónní výprodej vozů

– se slevami až do výše 60 000 Kč na jeden automobil. „Máme nyní na skladě necelých osm tisíc vozů. Snížení cen se týká většiny z nich. Nejradikálnější je u cca 3500 vozů kombi a MPV, kterým zároveň končí jejich hlavní prodejní sezóna. Průměrné snížení ceny je zde o 20 %,“ uvedla Karolína Topolová.

Zdroj: Temper Communication,a. s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....