Pětiválcové motory Audi s chraplavě hrdelním zvukem, strhující chutí po vysokých otáčkách a mohutnou hnací sílou jsou legendární.
Pětiválec nového modelu Audi RS 3 Sportback
– je vyladěn na nejvyšší výkon 270 kW (367 k) a maximální točivý moment 465 N.m. Pětidveřový Sportback s výkonným přeplňovaným pětiválcem zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy a na přání dosahuje nejvyšší rychlosti 280 km/h.
Pětiválcové motory Audi mají dlouhou tradici
Audi se díky nim stalo v 80. letech sportovní značkou, a to jak v motoristickém sportu, tak v sériové výrobě. V novém modelu Audi RS 3 Sportback nyní představuje novou verzi pětiválce 2,5 litru – jako nejvýkonnější motor v rámci platformy MQB pro modely s motorem uloženým vpředu napříč.“
V novém modelu RS 3 Sportback je mnohokrát oceněná jednotka 2.5 TFSI
– vyladěna na nejvyšší výkon 270 kW (367 k) a maximální točivý moment 465 N.m. Kompaktní pětidveřový Sportback zrychlí díky přeplňovanému agregátu z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy a na přání může pokračovat v další akceleraci až k nejvyšší rychlosti 280 km/h. V kombinovaném režimu EU spotřebuje pouhých 8,1 litru paliva na 100 km/h, což odpovídá emisím CO2 ve výši 189 gramů na kilometr.
Sedmistupňová převodovka S tronic
– řadí ještě rychleji než u předchůdce a hnací sílu motoru 2.5 TFSI předává trvalému pohonu všech kol quattro, který spolupracuje se systémem individuálního rozdělování točivého momentu mezi jednotlivá kola na základě inteligentního softwaru a je důsledně koncipován pro maximální potěšení z jízdy. Nové Audi RS 3 Sportback přesvědčí pohotovými reakcemi při vjezdu do zatáčky, kterou může na vozovce s nízkou přilnavostí projíždět na přání řidiče kontrolovaným smykem.
Podvozek pětidveřového modelu
– v porovnání s modelem Audi A3 Sportback je karoserie snížena o 25 mm. Naklápěcí ložiska přední nápravy, progresivní řízení, sportovní podvozek RS a na přání dodávaný systém adaptivního tlumení Audi magnetic ride mají specifickou charakteristiku RS. Na přání montuje Audi za 19“ kola na přední nápravě brzdové kotouče z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny, což je novinka v segmentu prémiových kompaktních vozů.
Celkový charakter modelu Audi RS 3 Sportback završují sportovní úpravy exteriéru a interiéru společně s velkorysou výbavou. Nový vrcholný model řady A3 se objeví u českých prodejců Audi v létě 2015 se vstupní cenou 1 343 900 Kč.
Údaje spotřeby paliva a emise Audi RS 3 Sportback:
- kombinovaná spotřeba paliva 8,1 l/100 km
- kombinované emise CO2 189 g/km
Spotřeba paliva a emise CO2 vozidla závisí na zvolených kolech a pneumatikách a na jejich hodnotu má vliv nejen účinnost využívání energie obsažené v palivu vozidlem, ale i styl řízení a další faktory netechnického charakteru.
Skupina Audi dodala zákazníkům v roce 2014
– 1 741 100 vozidel značky Audi. V roce 2014 společnost zaznamenala příjmy ve výši 53,8 miliardy € a provozní zisk 5,15 miliardy €. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má výrobní závody v Ingolstadtu a Neckarsulmu (Německo), Györu (Maďarsko), Bruselu (Belgie), Bratislavě (Slovensko), Martorellu (Španělsko), Kaluze (Rusko), Aurangabadu (Indie), Changchunu a Foshanu (Čína), jakož i v Jakartě (Indonésie). V letošním roce zahájí společnost se čtyřmi kruhy ve znaku výrobu automobilů v Curitibě (Brazílie) a v roce 2016 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). Společnost má na celém světě v současnosti přibližně 80 000 zaměstnanců, z toho zhruba 58 000 v Německu.
V roce 2014 bylo v České republice registrováno 3935 nových vozů Audi – o 19,6 procenta více než v roce 2013. Kromě toho byl prosinec 2014 s 702 registracemi nejlepším měsícem v historii působení značky Audi na českém trhu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií