Brand Experience Center, jehož design odpovídá novému celosvětovému korporátnímu konceptu Hyundai.
Zájemci zde mají možnost
– prohlédnout si nejnovější modely Hyundai prodávané v České republice. Brand Experience Center nabízí také prostor pro pořádání konferencí, společenských setkání a školení prodejců a techniků Hyundai.
Nový korporátní koncept Hyundai Global Dealership Space Identity
– přináší dealerské síti novou estetickou filozofii a přispívá k pozitivnímu vnímání značky. Zákazníkovi, i díky novému konceptu, tak Hyundai nabízí prvotřídní prodejní a poprodejní služby. „Do konce roku 2015 bude takto realizováno 19 prodejních míst v České republice,“ doplnil Miloš Adámek, PR manažer a mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že celá prodejní síť Hyundai v ČR bude v novém korporátním designu do konce roku 2017.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.