Unikátní roadshow navazuje na akci značky Hyundai v České republice z roku 2013:
Do konce dubna tak mají zájemci o koupi vozu
– možnost porovnat nový rodinný vůz Hyundai i20 s přímou konkurencí modelem Škoda Fabia (v rámci akce je připraven i doprovodný program pro děti):
- 11. sobota – Pardubice, Globus
- 15. středa – Chomutov, Globus
- 16. čtvrtek – Most, Interspar
- 17. pátek – Ústí nad Labem, Globus Trmice
- 18. sobota – Liberec, OC Géčko
- 21. úterý – České Budějovice, OC Géčko
- 22. středa – Plzeň, Olympia Plzeň
- 23. čtvrtek – Plzeň, Globus
- 24. pátek – Karlovy Vary, OC Fontána
- 25. sobota – Kladno, Tesco
- 28. úterý – Jihlava, Tesco
- 29. středa – Praha, Metropole Zličín
- 30. čtvrtek – Praha, Avion Praha Zličín
Předloňská akce v roce 2013 „Hyundai se srovnání nebojí“
– při níž prodejci značky nabídli zájemcům přímé srovnání modelu Hyundai i30 s mladoboleslavskou konkurencí, vyvolala u veřejnosti velkou pozornost. A také významně rozšířila počet spokojených zákazníků značky Hyundai. Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry, tedy ještě blíž k zákazníkům. Všichni zájemci mají zájemci možnost vyzkoušet si nový model Hyundai i20 a v testovací jízdě ho porovnat s konkurencí od Škodovky. Obě automobilky totiž v současnosti vévodí žebříčku v počtu prodejů fyzickým osobám (domácnostem). Za první tři měsíce letošního roku se podle dat z Centrálního registru vozidel, které zpracovává společnost Médea Research, registrovalo v této kategorii 3 215 vozů Škoda a 2 275 vozů Hyundai. Na třetí příčce je pak s odstupem Dacia (944 vozů), čtvrtá Kia (804 vozů) a pátý Volkswagen (716 vozů).
Společnost Hyundai umožňuje zájemcům o nový vůz přímo v praxi porovnat jednotlivá auta
A je v tom úspěšná: dosavadních akcí se zatím zúčastnilo bezmála tisíc lidí, kteří celkem absolvovali více než tisícovku testovacích jízd. „Zájem registrujeme značný. Zhruba tři čtvrtiny jízd se uskutečnily v modelu Hyundai a jedna čtvrtina ve voze Škoda Fabia. Přes sedmnáct procent dosavadních účastníků roadshow využilo možnosti testovací jízdy s oběma modely,“ vysvětlil Miloš Adámek, PR manažer Hyundai Motor Czech. Mohou tak poznat mimo jiné v praxi jedinečný H-faktor vozů Hyundai, který v sobě spojuje špičkovou kvalitu, dynamické jízdní vlastnosti, skvělý design, ušlechtilé materiály a nadstandardní výbavu.
Více na
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů