Ocenění iF Design Award dostala od odborné poroty nová generace i20 v automobilové kategorii Nejlepší produkt.
Výrazný vzhled modelu i20
– vychází z designové filozofie Hyundai Fluidic Sculpture a vyznačuje se čistými a elegantními liniemi vozu s dominantní šestiúhelníkovou maskou chladiče, která je charakteristická pro všechny nové vozy Hyundai. To byly i hlavní argumenty vozu, jež přesvědčily porotu k udělení ceny iF Design Award. Slavnostní předávání ocenění se bude konat 27. února 2015.
Peter Schreyer, prezident a generální ředitel oddělení designu ve společnosti Hyundai Motor Group, řekl:
„Pro Hyundai je čest, že je po loňském úspěchu Genesisu opět oceněn v soutěži iF Design Awards, tentokrát s novou generací i20. Design totiž hraje základní roli v utváření naší značky a povědomí zákazníků o vozech Hyundai.“ Vzhled vtiskli modelu i20 v evropském Design centru Hyundai v německém Rüsselsheimu. Tým designérů věnoval podle Schreyera zvláštní pozornost vyváženým proporcím a silnému postoji vozu. V interiéru pak tomu, aby řidiče i posádku obklopovaly příjemné materiály a designové doplňky.
Ceny IF Design Award jsou udělovány
– již více než 60 let za vynikající design. Organizátorem je iF International Forum Design, které oceňuje vynikající design napříč různými obory a kategoriemi. Automobilový design se hodnotí v kategorii Auta a kola. Porota letos vybrala nový Hyundai i20 po přísném procesu hodnocení, jenž zahrnoval téměř 5000 položek z 53 zemí.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2014 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell. Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou. V roce 2014 bylo v ČR prodáno 18 741 osobních automobilů. Hyundai dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značku v České republice.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech na:
www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.