V uplynulém roce obsadil BMW Z4 díky masivnímu nárůstu polovinu trhu s přibližně 10.000 prodanými kvalitními vozidly značky Roadster.
Na tiskové konferenci sdělil tyto informace specializovaný marketingový časopis „Zeitschrift für Marketing“. Ten uděluje společně s německým marketingovým sdružením již čtvrtým rokem vyznamenání firmám za jejich vynikající výkony v celkovém chování obchodní značky. Porota složená z odborníků stanovuje vítěze podle nákladných, několikastupňových postupů v kategoriích „Nejlepší nová značka“, “Nejlepší relaunch (nový start) značky“, „Nejlepší pokrytí trhu značkou“.
Skupina BMW vyhrává v kategorii „Nejlepší nová značka“, tím že svým modelem BMW Z4 získala nové skupiny zákazníků. Agentury Jung von Matt a BBDO Interone doprovázely start této značky uspěšnou a neodmyslitelou reklamní kampaní. Marken-Award 2004 bylo udíleno během tzv. noci obchodních značek „Night of the Brands“, která se konala 15. března v Düsseldorfu za přitomnosti asi 600 hostů z managementu, médií a agentur.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií