Nový designérský styl ztělesňuje progresivní hodnoty značky Audi v exteriéru i interiéru.
Audi, vedoucí značka v oblasti automobilového designu
– vstupuje do nové éry designu s rukopisem nového šéfdesignéra Marca Lichteho. Pro pětačtyřicetiletého Lichteho, který převzal v únoru 2014 odpovědnost za design značky Audi, mají velký význam klíčové kompetence značky: sportovní charakter, lehká konstrukce a pohon všech kol quattro. Marc Lichte vyjadřuje v novém designérském stylu velmi emocionálním způsobem technické kompetence a nekompromisní produktovou kvalitu značky Audi. Design tak ještě výrazněji zrcadlí progresivní techniku.
Marc Lichte
– se narodil 9. srpna 1969 v Arnsbergu, ve vestfálském regionu Sauerland. V roce 1996, už během studia designu dopravních prostředků na vysoké škole v Pforzheimu, zahájil svou kariéru ve společnosti Volkswagen AG. Z pozice designéra exteriéru se stal v roce 2006 vedoucím designérského studia pro exteriér. Marc Lichte pracoval u značky Volkswagen mimo jiné na sériově vyráběných modelech Golf 5, 6 a 7, Passat 6, 7 a 8, Touareg a Phaeton.
Skupina Audi dodala v roce 2013 svým zákazníkům 1 575 500 vozů.
Mezi nejúspěšnější modely patří Audi A3 (kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 7,1 – 3,2; kombinované emise CO2 v g/km: 165 – 85), které bylo mezinárodní novinářskou porotou zvoleno „Světovým autem roku 2014“ („World Car of the Year 2014“). Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích a vyrábí automobily Audi v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, belgickém Bruselu, v Bratislavě na Slovensku, v Martorellu ve Španělsku, v závodě Kaluga v Rusku, indickém Aurangabadu, čínském Changchunu a indonéské Jakartě. Od konce roku 2013 jsou vozy s logem čtyř kruhů vyráběny navíc v čínskému Foshanu, v roce 2015 bude následovat zahájení výroby v brazilském São José dos Pinhais a v roce 2016 také v mexickém San José Chiapa. Společnost AUDI AG plně vlastní pobočky např. quattro GmbH v Neckarsulmu, Automobili Lamborghini S.p.A. v Sant´Agata Bolognese v Itálii a italského výrobce sportovních motorek Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). V současnosti Audi celosvětově zaměstnává více než 76 000 lidí, z toho více než 53 400 v Německu. V letech 2014 až 2018 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat celkem 22 miliard EUR zejména do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Značka Audi si je vědoma své společenské odpovědnosti a do svých aktivit strategicky zakotvila princip trvalé udržitelnosti, který je používán pro procesy a produkty. Dlouhodobým cílem je mobilita s neutrální bilancí emisí CO2.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.