Tisková konference proběhla v prosinci v sídle sponzora týmu společnosti AUTO PALACE GROUP, která zajišťuje mimo jiné prodej automobilů značek Mazda a Hyundai v ČR. Součástí tiskové konference bylo představení upraveného soutěžního speciálu LIAZ a doprovodného kamionu LIAZ, který je posledním vyrobeným vozem LIAZ automobilky v Mnichově Hradišti.
Na tiskové konferenci Macík Offroad Teamu představil Martin Macík členy své posádky a členy doprovodného kamionu LIAZ a odpověděl na řadu dotazů novinářů týkajících se jak posledního ročníku Dakaru tak 26. ročníku rallye, který bude zahájen již. 1. ledna 2004.
Na fotografii Martin Macík s vedoucí tiskové konference Ing, Ivanou Zímovou z Auto Palace Group a na druhé možná budoucí člen jeho offroad týmu, který si vůz poctivě po celou tiskovou konferenci hlídal:
Dozvěděli jsme se, že při minulém ročníku se Martin Macík zhubl o 7 kg, že drolící se dlaně jsou po Dakaru pískem narušeny tak, že měsíc trvá než se vám obnoví kůže, že účastnit se Dakaru vyžaduje 5 milionů korun. Pokud byste si chtěli opravdu hezky počíst o všech etapách a celém průběhu Dakaru 2003, pak si objednejte zdarma časopis Dakar 2003 podle pokynu v závěru tohoto článku.
Posádka soutěžního kamionu speciálu LIAZ:
Martin Macík – Od roku 1996 účastník českých offroad závodů v kategorii terénních automobilů
- Vítěž OffRoad Maraton 2000, 2001
- Vítěz Maraton 24hours 1999, 2001
- Třetí místo Maraton 24hours 2002
- Účastník dálkového maratónu Dakar 2003 – 12 místo v kategorii kamionů, druhé místo ve třídě
Ladislav Fajtl – Od roku 1988 – 2003 účastník rallye Dakar, sedminásobný účastník
- Třetí místo v kategorii kamionů Dakar 1996
- Dvanácté místo v kategorii kamionů Dakar 2003, druhý ve své třídě
- První místo ve Pharaons Rallye v kategorii kamionu v roce 1991
- Třetí místo v ME Truck trialu v roce 1991
Jiří Žák – Od roku 1991- 2003 účastník rallye Dakar, pětinásobný účastník
- 1978-1981 závody do vrchu MR ČR
- 1980- 1988 rallye MR ČR
- 1991-1993 ME v Truck trialu
- Třetí místo v MSv Maratonech v kategorii kamion v roce 1992
- Čtvrté místo v ME Truck trialu v roce 1993
- 12 místo na rallye Dakar 2003 v kategorii kamion, druhý ve své třídě
Posádka doprovodného kamionu LIAZ:
Soutěžní kamion speciál LIAZ:
- Objem motoru 12 litrů
- Výkon motoru 513 k
- Točivý moment 2130 Nm při 1800 ot/min
- Maximální rychlost 150 km/h
- Nájezdové úhly vpředu i vzadu 38 stupňů
- Zvláštní vybavení centrální dofukování pneumatik
- Hmotnost 8300 kg
- Délka 700 cm, šířka 250 cm, výška 297 cm
- Rozvor 400 cm
- Objem palivových nádrží 720 litrů
- Spotřeba 25 l/100 km (v terénu 50 l/100 km a vyšší)
- Pneumatiky Michelin
Doprovodný kamion LIAZ:
- Objem motoru 12 litrů
- Výkon motoru 370 k
- Točivý moment 1970 Nm při 1500 ot/min
- Maximální rychlost 125 km/h
- Nájezdové úhly vpředu 38, vzadu 25 stupňů
- Hmotnost 11500 kg
- Délka 695 cm a šířka 250 cm
- Rozvor 395 cm
- Pneumatiky Michelin
Pro zájemce je možné objednat zdarma časopis DAKAR 2003 (+plakát vel. A2) na: martin@martinmacik.cz. Najdete v něm podrobné informace s fotografiemi o všech etapách rallye 2003 a další zajímavosti.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.