Tento veselý a pohodový vůz určený do města zdolává nástrahy a překážky městského provozu s velkou lehkostí a důvtipem.
Reklamní film k novému Citroënu C1
– s humorem představuje vlastnosti tohoto nového modelu, určeného do města. Ve filmu přijíždí muž v novém Citroënu C1 na zcela prázdné parkoviště. K všeobecnému překvapení se rozhodne zaparkovat mezi dvě auta, na jediné úzké parkovací místo, i když má na parkovišti spoustu jiného volného místa. Muž vystoupí spokojeně z vozu se šťastným výrazem, že se mu podařilo tak snadno zaparkovat.
Reklama zdůrazňuje vlastnosti nového Citroënu C1 – jde o ideální vůz do města, jehož omezení překonává s velkým potěšením: město je pro něj jeho pravou přirozeností. Vůz, který nabízí nový pohled na město a jeho překážky, je nabízen ve tří a pětidveřové verzi, jeho délka je pouhých 346 cm a vedle klasického tvaru hatchbacku existuje i ve verzi se stahovací střechou pod označením Airscape.
Mrštný a kompaktní nový Citroën C1
– rovněž díky užitečným technologiím se snadným ovládáním usnadňuje řidiči život. Nabízí pohodové řízení, k němuž přispívá zpětná parkovací kamera, asistent pro rozjezd do svahu (Hill Assist) a systém hands-free přístupu a startování. Je rovněž opatřen dotykovým sedmipalcovým displejem a díky funkci Mirror Screen nabízí také lepší připojení na internet přes mobilní telefon. Používá inovativní, výkonné a úsporné technologie spojené s benzínovými motory poslední generace, jako je tříválcový motor PureTech 82 (točivý moment 116 Nm), který přispívá ke schopnosti nového vozu Citroën C1 uniknout z města ven do přírody.
Nový Citroën C1 s cenou od 251 900 včetně DPH
– přináší optimistickou odpověď na současné potřeby městské mobility. Součástí obchodní pobídky v ČR je výkupní prémie 15 000 Kč. Za 236 900 Kč tak zákazník kupuje 5dvéřový vůz vybavený klimatizací a rádiem.
Film je k dispozici na:
http://youtu.be/5BG3p9K5C1g
Značka Citroën je kreativita a technologie pro větší pohodu.
Citroën se od roku 1919 podílel jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přinášel konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. V roce 2014 nabízejí modely Citroën více toho, na čem opravdu záleží: více designu, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nízkými náklady.
Citroën, to je 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a 1 266 000 vozů prodaných v roce 2013. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a od roku 2014 se účastní WTCC.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií