Lidé, kteří často létají letadly, mají možnost sledovat při přistávání barevné koberce zaparkovaných aut. V Paříži je tento koberec barevný, v Londýně převažuje modrá a zelená, v Tokiu je výrazně světlý a v Berlíně je stříbrný. Tato pozorování se shodují se zkušenostmi expertů z BMW, kteří se touto problematikou zabývají. Tak se prodá v USA, v Asii a na středním Východě nadprůměrné množství bílých a béžových vozů. Američané si cení u bílé barvy její čistoty a dokonalosti. Tmavě modré vozy BMW na britských ulicích jsou příslibem elegance a vyrovnanosti. V Německu jsou pokládány stříbrné vozy za obzvláště cenné a technicky vyspělé. Barvy vozů BMW vyvíjí speciální tým designérů. U každého nového modelu mají experti na zřeteli současné trendy – na jejich základě vyvíjí tým barvu, která se k vozu nejlépe hodí a je právě moderní.
Trendy barev automobilů se mění po několikaletých cyklech. V 60tých a 70tých letech byly znakem hospodářského růstu žluté kabriolety BMW. Všichni byli optimističtí, chtěli být nápadní a chtěli ukázat, že si mohou dovolit vůz BMW. U předchůdců dnešní řady 3 převládala červená, modrá a zelená barva. V posledních letech bylo v Německu 42 % všech vozů stříbrné nebo šedivé barvy.
V současné době u vozů BMW zabírá skoro třetinu celkové produkce jediná barva: titanově stříbrná. Tato barva je vedoucí barvou u všech celosvětových značek. Také prodej ojetých aut stříbrné barvy podporuje tento trend.
BMW designéři vycítili správně ohromný vzrůst obliby stříbrné barvy a u nového vozu BMW 6 Coupé jsou čtyři barvy z deseti v šedém odstínu. Podařilo se jim velmi úspěšně rozšířit spektrum šedé barvy, že každý odstín je jiného charakteru. Důležitou roli hraje také kombinace s barvou interiéru.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”