Konec sezóny jezdců rallye se nachýlil také v rámci Challenge Saxo. Mistrovství Francie v tomto poháru vyvrcholí ve dnech 21. – 23. listopadu 2003 při 49. ročníku Rallye Var. Loučení se sezónou bude mít pikantní příchuť – zároveň to bude poslední zvonění i pro osvědčené soutěžní verze modelů Citroën Saxo.
Adieu pro model Saxo přichází po osmi úspěšných letech, během nichž piloti na těchto vozech získali dva tituly mistrů světa a pět titulů národních. Následník je jasný – Citroën C2. Však se také už při Rallye Var představí v plné parádě. Jako otevírací vůz pojede C2 Super 1600 pilotovaný čerstvým vicemistrem světa WRC Sébastienem Loebem ze stáje mistrů světa, Citroën Sport týmu.
V klasifikaci třídy Super 1600 si to o titul rozdají dvě saxa, konkrétně pilotů Noël Trona a extrémního lyžaře Guerlaina Chicherota.
V klasifikaci Challenge Saxo je na čele suverénně Patrick Henry, jedenatřicetiletý syn mnohem slavnějšího otce kralujícího v dobách vozů Alpine. Jindřich VIII., jak je přezdíván, má na kontě už osm vítězství s vozem Saxo, další prvenství by značilo zápis do rekordních tabulek. V dalším sledu jezdců už jde v posledním klání pouze o to, kolik vozů Citroën skončí v první pětce. Na druhém místě figuruje mladík Yoann Bonato, třetí je Gérald Lonjard, třiatřicetiletý harcovník, který jezdíval již s modely AX a ZX.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií