V sobotu 2.srpna 2003 se konal, v rámci prvního domácího ligového fotbalového utkání mezi kluby AC Sparta Praha a SFC Opava, slavnostní křest nově pojmenovaného letenského stadionu Toyota Arena.
Největší japonská automobilka Toyota oznámila v březnu letošního roku partnerské spojení s klubem AC Sparta Praha formou pětiletého kontraktu v celkové hodnotě 75 milionů Kč. Toyota Arena byla slavnostně pokřtěna představiteli klubu AC Sparta Praha a společnosti Toyota Motor Czech.
„Jsem nadšený, že Sparta vyhrála tento úvodní domácí zápas. Začala tak úspěšně naše nová spolupráce, je to pro nás radostný den,“ uvedl Hitoshi Ikoma, prezident společnosti Toyota Motor Czech. „Český fotbal má v Japonsku velice dobrý zvuk díky Ivanu Haškovi, který tam hrál a je i spjatý se Spartou,“ dodal Ikoma, kterého upoutal svým výkonem Karel Poborský.
Název TOYOTA ARENA, který zdobí stadion od nové sezóny nejvyšší fotbalové soutěže 2003/2004, nebude pouhou záměnou označení, ale v úzké spolupráci s vedením klubu by měl, díky vloženým investicím Toyoty, znamenat kvalitativní posun v úrovni poskytovaných služeb pro diváky přímo v ochozech stadionu. V konkrétní podobě to bude znamenat obměnu diváckých sedadel, rekonstrukci sociálního zařízení a v neposlední řadě také zkvalitnění prostorů pro občerstvení diváků v době zápasu. Fotbalový klub AC Sparta Praha se tak stává po vzoru Bayernu Mnichov nebo Bayeru Leverkusen dalším evropským klubem, který ponese v názvu svého stadionu jméno hlavního partnera.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”