Svůj model Outlander PHEV Mitsubishi nasadila do terénních závodů Asia Cross Country Rally 2013, které probíhaly od 10. do 16. srpna 2013 na území Thajska a Laosu.
Mitsubishi Motors Corporation (MMC)
– je dlouhodobě přesvědčena o přínosech motorsportu za účelem zdokonalování standardních sériových vozů; slavné dny Dakarské rallye a závody světového rallyového šampionátu (WRC) jsou pro Mitsubishi již dávnou minulostí, nicméně správný přístup MMC, zejména pak na poli průkopnických technologií, dokládají úspěchy pokrokového závodního elektromobilu i-MiEV Evo v závodu do vrchu Pikes Peak. V případě většího SUV (crossoveru) Outlander pak konstruktéři považovali za vhodnější otestovat ho v terénu – tím spíše, že představení Outlanderu PHEV s jeho jedinečným plug-in hybridním systémem by v terénních podmínkách bylo skutečně mimořádnou událostí.
Předprodukční Outlander PHEV
– byl nasazen do závodu Asia Cross Country Rally 2013 (zkráceně „AXCR“). Asijská terénní rallye se konala od 10. do 16. srpna 2013 na území Thajska a Laosu. Seriál AXCR, jenž je oficiální soutěží Mezinárodní automobilové federace představuje z hlediska extrémních podmínek asijský protipól rallye Dakar; která v letošním ročnímu startovala z Pattaye a končila v Pakse v jižním Laosu. Soutěžní jezdci v průběhu šesti dnů překonali více než 2000 km na cestách i necestách, za těch nejnáročnějších podmínek, včetně horských silniček, bahnité džungle, říčních brodů apod., kdy bylo možné skutečně dokonale prověřit jízdní schopnosti a vytrvalost nasazených vozů. V kategorii čtyřkolek nastoupilo na start 20 vozů, z nichž dokončilo závod 19. Outlander PHEV si přitom zajistil nemalou pozornost, neboť byl v zástupu pickupů se silnými dieselovými motory vůbec jediným plug-in hybridním vozem.
Mitsubishi Outlander PHEV
– zastoupený soukromým týmem („Two and Four Motor Sports“) za podpory Mitsubishi Motors, dojel na celkově 17. místě a bez jediné poruchy: to znamená velký úspěch pro víceméně běžný vůz – včetně plug-in hybridního pohonu 4WD s dvojicí elektromotorů a systému řízení pohonu všech kol S-AWC (Super All Wheel Control); jediné vylepšení vozu představovaly obvyklé modifikace pro terénní závody, tj. vylepšené tlumiče a pružiny, bezpečnostní klec, ochrana podvozku, upravené sání a výfuk atd. Úspěšné dokončení náročného rallyového závodu bez jediného problému potvrdilo velkou odolnost i dynamické schopnosti modelu Outlander PHEV, a to pouhých několik měsíců před oficiálním zahájením prodeje na světových trzích.
Model Outlander PHEV byl v roce 2013 uveden na japonský trh
Od té doby se začal postupně v několika vlnách prodávat na evropských trzích, nejprve v říjnu 2013 v Nizozemsku, Švýcarsku, Norsku a Švédsku.
Od počátku roku 2014
– jsou přijímány objednávky ve většině evropských zemí, přičemž první vozy si zákazníci budou moci převzít letos na jaře. Od představení tohoto modelu pak automobilka Mitsubishi Motors zaznamenala k 1. únoru 2014 v rámci regionu celkem už přes 15 tisíc objednávek.
MMC má v plánu dosáhnout ve své japonské továrně v Okazaki objemu výroby přes 50 tisíc vozů, přičemž největší trh bude představovat Evropa.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií