Nové Porsche 911 Targa s inovativně řešenou střechou představeno na detroitském autosalonu

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce luxusních a sportovních vozů značky Porsche do ČR zahájí prodej modelů v provedení 911 Targa 4 a Targa 4S již na začátku května ve svých Porsche centrech v Praze a Brně.

1ptar4bok1000

Vůbec poprvé spojuje klasické řešení Targa s nejnovější konstrukcí střechy.

Stejně jako tomu bylo u legendární první generace modelu Targa, také pro nový model je charakteristický široký sloupek umístěný místo B sloupku, pohyblivé střešní díly nad předními sedadly a zadní okno bez klasických C sloupků. Na rozdíl od původního modelu lze u moderního typu střechu otevřít, nebo naopak uzavřít pouhým stiskem tlačítka. Při otevírání střechy se zcela automaticky střešní díly spektakulárním způsobem schovají za zadní sedadla. Automobil je vybaven pro značku Porsche typickým pohonem všech kol PTM, který preferuje zadní nápravu a také ve své nejnovější generaci nabízí nejvyšší úroveň dynamiky na rozmanitém povrchu a za každého počasí.

Nová 911 Targa je inovativním novým vydáním klasického vozu z roku 1965. Novinka má technicky nejblíže modelům 911 Carrera 4, od nichž přebírá techniku a karoserii až do výšky bočních oken. Sportovní výraz novému modelu dodává karoserie rozšířená v zadní části, typická pro modely s pohonem všech kol, stejně tak jako rozměrné a zakulacené zadní okno.

 Nabídku tvoří dvě varianty

Jako tomu bylo i v minulé generaci, také nejnovější provedení modelu Targa přichází ve dvou provedeních s pohonem všech kol. Model 911 Targa 4 pohání plochý šestiválec boxer s objemem 3,4 l a výkonem 257 kW. S převodovkou PDK a paketem Sport Chrono zrychluje z klidu na 100 km/h během 4,8 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 282 km/h. V závislosti na převodovce vykazuje tento model kombinovanou spotřebu paliva v rozpětí 9,5 až 8,7 l/100 km (223 až 204 g/km CO2). Vrcholnou verzí je model 911 Targa 4S s výkonem 294 kW s motorem o objemu 3,8 l. Dosahuje rychlosti až 296 km/h a s převodovokou PDK a paketem Sport Chrono zrychlí na 100 km/h během 4,4 s. Spotřeba se podle použité převodovky pohybuje v rozpětí 10,0 až 9,2 l/100 km (237 až 214 g/km CO2). Výkony a jízdní dynamika, stejně tak jako hospodárnost jsou na mimořádné úrovni modelů 911 Carrera 4 Cabriolet. Oba modely plní emisní normu Euro 6.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...