O druhou příčku musel madridský pilot bojovat s tvrdě dotírajícím Norem Petterem Solbergem. Řecká rallye se tentokráte zcela nevydařila další posádce na voze Citroen Xsara WRC, trojnásobnému vítězi z posledních let Colinu McRaeovi (Derek Ringer). Už v první etapě byli zatíženi nepříjemnou penalizací. Závada na elektronické výzbroji jejich vozu je zdržela natolik, že nestihli včas start jedné z rychlostních zkoušek. I přes tento handicap si jeden z nejzkušenějších pilotů v seriálu mistrovství světa udržoval solidní čtvrtou pozici v průběžné klasifikaci. O toto umístění však přišel v poslední třetí etapě soutěže, která byla podle všech startujících a jejich doprovodů mnohem náročnější než předcházející dvě. Tratě kolem městečka Lamia byly obtížné samy o sobě, navíc zaúřadovalo extrémně horké počasí. Tři speciálky se jely dvakrát.
Carlos Sainz udělal rázný krok k celkově druhému místo na nejobávanějším testu rallye, na pověstné rychlostní zkoušce Tarzan. Tu dokázal vyhrát, aby v poslední zkoušce kontroloval situaci třetím časem. Solbergovi nepomohlo ani vítězství v tomto testu. Skot Colin McRae i přes handicap v podobě penalizace v první etapě dlouho držel čtvrtou pozici. Pak ale přišly další potíže s elektronikou vozu a pokles na 8. místo.
Vítězství v jednotlivých RZ:
1. etapa – RZ: F. Duval (Ford Focus) – RZ 2: M. Märtin (Ford Focus) – RZ 3, 4, 5 : H. Rovanperä (Peugeot 206) – RZ 6: P. Solberg (Subaru Impreza) – RZ 7: M. Grönholm (Peugeot 206) – RZ 8 : anulována.
2. etapa – RZ 9 a 10: P. Solberg – RZ 11: M. Märtin – RZ 12: H. Rovanperä – RZ 13, 14 a 15: M. Märtin – RZ 16: C. Sainz (Citroën Xsara).
3. etapa – RZ 17 a 18: P. Solberg – RZ 19: T. Mäkinen – RZ 20: P. Solberg – RZ 21: C. Sainz – RZ 22: P. Solberg.
Nejrychlejší časy:
P. Solberg 7x – M. Märtin 5 – H. Rovanperä 4 – C. Sainz 2 – F. Duval, M. Grönholm a T. Mäkinen 1.
Vedení v soutěži:
RZ 1: F. Duval – RZ 2 až 22: M. Märtin.
Celkové pořadí Acropolis Rally 2003:
M. Märtin/M. Park (Ford Focus)4 h 53 min 40,5 s
C. Sainz/M. Marti (Citroën Xsara)+ 46 s
P. Solberg/Ph. Mills (Subaru Impreza)+ 52,7 s
R. Burns/R. Reid (Peugeot 206)+ 2 min 06,6 s
T. Mäkinen/K. Lindstrom (Subaru Impreza)+ 2 min 12,3 s
H. Rovanperä/R. Pietilainen (Peugeot 206)+ 3 min 44,7 s
G. Panizzi/H. Panizzi (Peugeot 206)+ 3 min 54,3 s
C. McRae/D. Ringer (Citroën Xsara)+ 4 min 05 s
D. Auriol/D. Giraudet (Škoda Octavia)+ 6 min 27,2 s
J-M. Latvala/C. Williamson (Ford Focus)+ 11 min 33,4 s …
Pohár konstruktérů:
1. Peugeot 73 bodů – 2. Citroën 62 – 3. Ford 39 – 4. Subaru 37 – 5. Škoda 20 – 6. Hyundai 3.
Celkové pořadí jezdců MS:
1. R. Burns 37 bodů – 2. C. Sainz 32 – 3. M. Grönholm 30 – 4. M. Märtin 23 – 5. P. Solberg 19 – 6. C. McRae 18 – 7. S. Loeb 17 – 8. T. Mäkinen 15 – 9. F. Duval 9 – 10. T. Gardemeister 9 – 11. H. Rovanperä 8 – 12. G. Panizzi 6 – 13. D. Auriol 4 – 14. C. Robert a A. McRae 3 – 16. A. Schwarz 1.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií