Velký podíl na zvýšení prodeje má společnost Hyundai Motor CZ, která od loňska v ČR korejskou automobilku zastupuje. Ta během krátké doby vybudovala firemní tým a především dobře fungující dealerskou síť, která – a to je rozhodující – může nabídnout zájemcům širokou paletu osobních modelů Hyundai všech velikostí, s různými benzinovými i naftovými motory a s bohatou výbavou – a což je důležité – obsaženou již v základní ceně. Úspěch ve zvýšení prodejů zaznamenalo všech deset modelů osobních vozů – Hyundai tak skončil na jedenáctém místě z třicetisedmi dovozců osobních aut na náš trhu.
Neuvěřitelný úspěch zaznamenal Hyundai Santa Fé prodejem 226 vozů – tím obsadil první místo ve třídě terénních/SUV vozů, ve které o přízeň zákazníků bojuje 31 modelů všech světových značek. Prostorný a komfortní vůz s jemným a elegantním designem karosérie uspokojí i ty nejnáročnější zájemce o výkonný, luxusně vybavený a přitom cenově příznivý terénní automobil – samozřejmě s pohonem všech kol. Hyundai Santa Fe vychází vstříc požadavkům rozličných zákazníků – nabízí výkonné benzinové i vysoce úsporné nejmodernější naftové motory. Hyundai Santa Fe se na našem trhu prodává od 759 900 Kč včetně DPH, všechny verze jsou nabízeny pro podnikatele rovněž v úpravách N1 a M1 s možností odpočtu DPH (cena bez DPH od 623 000 Kč).
Ve třídě terénních vozů byl velmi úspěšný prodejem 56 vozů též čistý off-road Hyundai Terracan, který se nezalekne ani těžkého terénu. To se nám plně potvrdilo i v našem redakčním testu, z kterého vám otiskujeme fotografie.
Z ostatních modelů značky Hyundai Coupe dosáhl za první pololetí 2002 na stupně vítězů také sportovní Hyundai Coupe vůz. S počtem 21 prodaných kusů a podílem 11 % se dělí s Mercedesem CLK o druhé místo ve třídě sportovních vozů. A přitom nové Hyundai Coupe již třetí generace se na českém trhu prodává teprve od května letošního roku.
Už na první pohled je jasné, že s tímto modelem jeho majitel zažije skvělou a sportovní jízdu. Faktorů je zcela jistě několik, jednak již na první pohled velmi elegantní a zároveň sportovní design vozu, kvalitní sportovní podvozek a v neposlední řadě také poměr ceny a užitné hodnoty. Na trhu jsou v nabídce motorové verze 2,0 l s pěti-stupňovou manuální převodovkou, s výkonem 139 koní, za cenu 649 900 Kč a pro milovníky sportovní jízdy ještě verze 2,7 l se šesti-stupňovou manuální převodovkou, s výkonem 167 koní, za cenu 759 900 Kč. Obě tyto verze mají již v základní bohaté výbavě ABS, TCS, 4 airbagy, imobilizér, automatickou klimatizaci a mnoho dalších prvků.
V kategorii mini Hyundai Atos s prodejem 202 vozů obsadil 4. místo a dosáhl tak podílu přes 9 % ve své třídě.
V nižší střední třídě slavil úspěch Hyundai Accent s prodejem 314 vozů
a stejně tak model patřící do stejné třídy, ale který je prostornější Hyundai Elantra s prodejem 293 vozů. Tím dosáhl Hyundai celkem v této velmi konkurenčně obsazené nižší střední třídě podílu téměř 6 %.
Ve střední třídě, v které se o přízeň zákazníků uchází 33 modelů různých značek, se Hyundai Sonata umístil prodejem 80 vozů na 16. místě. Luxusního Hyundai XG vyšší střední třídy bylo prodáno 10 kusů. V kategorii MPV/Mini Van prodal Hyundai 133 vozů Matrix a 57 vozů Trajet.
Lehký užitkový vůz Hyundai H-1 prodejem 153 vozů se umístil na velmi dobrém 5. místě s podílem 7,5 % ve třídě.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů