Vůz XG si podle automobilových odborníků Nikkei zasloužil velmi příznivé hodnocení za obdivuhodnou kombinaci kvality, výkonu, pohodlí, ohleduplnosti k životnímu prostředí, konkurenceschopnosti a ceny.
Přestože automobily značky Hyundai v průběhu prvního roku na japonském trhu zaznamenaly pomalý start, objem jejich prodeje během posledního čtvrtletí prudce stoupl a v prosinci společnost prodala téměř tolik vozů, jako v průběhu prvních šesti měsíců. Společnost Hyundai Motor Company očekává, že ve svém rozvoji bude v Japonsku dále pokračovat. Hlouběji do povědomí japonských motoristů se Hyundai určitě zapíše také jako oficiální automobilový partner světového poháru FIFA 2002.
Modelu Hyundai XG se na našem trhu prodalo za rok 2001 celkem 16. Počet to není velký, ale je třeba si uvědomit, že na našem trhu se ve třídě vyšších a luxusních vozů o přízeň zákazníků uchází 38 modelů renomovaných značek.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.