Třídveřový čtyřmístný hatchback Nissan mm.e dovedně demonstruje pověstnou flexibilitu nového přístupu japonského výrobce. Je jedním z nejvyspělejších malých automobilů, která mají za úkol zůstat dostupné komukoliv.
Vůz je optimalizovaný pro život ve městě, ale bez kompromisů ke komfortu pro cestující a bezpečnost. mm.e byl stvořen pro náročné mladé spotřebitele, kteří touží po výraznějším autě.
Studie má dlouhý rozvor spojený s krátkými převisy pro minimalizaci celkové délky. Oba přední reflektory i zadní sdružená koncová světla jsou inspirovány lomem světla procházejícího luxusním křišťálovým sklem (zdrojem světla jsou LED diody s rychlou reakcí, které Nissan jako první prosazuje do osvětlení běžných automobilů).
Na levém a pravém okraji přídě jsou oranžové čočky směrovek, splývající s karosérií. Boční směrovky jsou nahrazeny kruhem světla, zářícího po zapnutí blikačů na vnější straně zpětných zrcátek. Opět jde o LED diody. Vůz jezdí na jednoduchých elegantních polomatných šestipaprskových šestnáctipalcových kolech z lehké slitiny.
Vnitřek je logickým pokračováním vnějšího designu. Staví na osvědčených tématech, zavedených současnou Microu – např. na vyklenuté přístrojové desce a snadné obsluze ovládacích prvků. Dvoutónové řešení podtrhuje matný hliník a pomerančový akryl. Nově vyvinutý syntetický materiál pokrývá přístrojovou desku a částečně i sedačky, což účinně kontrastuje s ostatním čalouněním, vzhledem podobným přírodnímu hedvábí.
Technologie použité uvnitř jsou nenápadné, ale výkonné. Jen dvě tlačítka zpřístupňují navigační instrukce a vestavěným dopravním zpravodajstvím v reálném čase, stahovaným přes mobilní síť třetí generace
Interiér se sice honosí špičkovou technikou, nicméně ji nenechává převládnout. Tenký displej zobrazuje navigaci, hudbu, komunikaci i informace o stavu vozidla. Obrazovka se ovládá z volantu přes jednoduché dvoutlačítkové menu. Pod ním jsou vestavěné dva sloty na počítačové paměťové karty, přes které si lze do systému natáhnout vlastní data.
Navigační systém nepoužívá CD ani DVD, ale síť třetí generace mobilních telefonů, přes které si stahuje mapy a dopravní informace v reálném čase. Tradiční přístroje jsou jednoduše a účinně zobrazeny na LCD displeji přímo před řidičem. Přístrojový panel za dvourameným volantem obsahuje pouze otáčkoměr s digitálním rychloměrem ve svém středu, lemovaný po stranách palivoměrem a ukazatelem teploty chladicí kapaliny. Oranžový sloupek řízení nese barevné ovladače směrových světel a stíračů, zatímco volič samočinné převodovky je z matného hliníku.
Zatím jde jen o nápad, ale tak nějak by měl za pár let vypadat nový Nissan Micra.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií