U většiny studií stojí design zpravidla v popředí zájmu. Vývojáři se věnují především nápadnému ztvárnění karosérie a interiér hraje často vedlejší roli. U Nissanu Chappo je tomu právě naopak – byl vyvíjen zevnitř ven. Designéři se totiž soustředili nejdříve na nový koncept flexibilního a futuristického interiéru a teprve potom ztvárnili karosérii. S tímto modelem Nissan vychází vstříc přáním a požadavkům příští generace mladých zákazníků, pro které bude auto víc než pouhým dopravním prostředkem, ale i jejich mobilním domovem.
Díky své prostorové nabídce a rozsáhlé výbavě míří k „životnímu stylu na kolech“, a orientuje se na prostor, u něhož se člověk může v klidu uvolnit, setkat s přáteli, pracovat nebo poslouchat hudbu či sledovat filmy apod.
Japonské kořeny značky připomíná orientace na téma tradiční čajovny se zaoblenými okny a potahovými látkami tatami. „Při ztvárnění jsme použili silné, ale jednoduché plochy kombinované s ostrými hranami, abychom modelu propůjčili takřka dvouprostorový tvar. Rozhodli jsme se pro asymetrický design karosérie, který se odráží také v nezvyklém interiéru“, říká šéfdesigner Taro Ueda.
V pohledu shora padne do oka velká zasklená část střechy, která se rozprostírá prakticky přes celou délku a šířku vozidla. Zvláštností jsou boční dveře, ty u řidiče jsou užší a otevírají se klasicky, na pravé straně jsou pak širší a lze je otevírat z obou stran. Díky dvojím závěsům, které jsou současně elektromagneticky ovládanými zámky, je interiér přístupný při jakémkoliv uspořádání sedadel.
Dalším překvapením je chybějící sedadlo spolujezdce, jehož volné místo tak umožňuje mnohostranně měnit uspořádání interiéru. Na jeho volné místo lze však posunout pravé zadní sedadlo, aby mohl řidič navázat přímý kontakt se spolucestujícími. Po zastavení se sedadlo vrátí do původní polohy.
Sedadlo řidiče je otočné o 180 o, případně sklopné dozadu, čímž vznikne lavice ve tvaru L. Při otočení o 90 o a položení opěradla dozadu vznikne podnožka pro odpočinek cestujících vzadu. Aby volant nepřekážel, stisknutím tlačítka zmizí skoro celý v přístrojové desce.
Díky velkým skleněným plochám a asymetrickému ztvárnění střešní traverzy mají cestující takřka nerušený výhled ven. Nissan Chappo není pouze pohodlným místem k setkání a cestovním vozem, ale nabízí také bohatou výbavu, v níž nechybějí ani dva monitory. Menší 7“ se vysune ze středu přístrojové desky a ovládá se tlačítky na volantu nebo přímým dotykem. Slouží satelitním navigačním systémům, samočinné klimatizaci, audiosystému či pro zobrazení mnoha praktických informací. Graficky znázorňuje také hlasitost, vnitřní teplotu, rozděluje teplotu či osvětlení. Kombinací všech různých funkcí lze tak v kabině navodit příjemnou atmosféru. Druhý monitor (15“) nabízí prakticky stejné funkce jako každá moderní televize. Vyklápí se ze stropu na pravé straně a ovládá klávesnicí uloženou v přístrojové desce. Umožňuje sledovat televizi, kazety DVD, má přístup k internetu a lze jej využít také pro počítačové hry.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií